Студенти Українсько-нідерландської факультет-програми ННІМЕВ ім.Б.Д. Гаврилишина зіграли в бізнес-гру "Cash flow"
Дата: 14-11-2016, 17:13 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю
В межах роботи
науково-практичного гуртка з менеджменту та маркетингу 12 листопада 2016 року була проведена
бізнес-гра «Cashflow». У бізнес-грі взяли участь к.е.н., доцент кафедри
міжнародного менеджменту та маркетингу Войтенко Олексій Миколайович та студенти
груп МУН та МАУН Українсько-нідерландської факультет-програми ННІМЕВ ім. Б. Д.
Гаврилишина.
Бізнес-ігри – це потужний механізм саморозвитку та освіти, тому що вони відображають нашу справжню поведінку. Ігри, як засіб пізнання, дозволяють людям «вчитися роблячи». «Cashflow» навчає фундаментальним основам інвестування і того, як успішно управляти своїми особистими фінансами. Бізенс-гра створювалася для того, щоб навчити тому, як стати господарем грошей і розвивати фінансовий інтелект.
Як правило, перша гра – це діагностика життя. Практично всі учасники після першої гри відзначили, що хоча умови гри і визначає випадок, гравці все одно ведуть себе так само, як в житті. Беручи участь у грі, студенти вдосконалювали свої теоретичні знання на практиці. Дана бізнес-гра допомогла студентам перейти від мислення «бідної людини» до мислення «багатої людини» і зрозуміти як думають, приймають рішення та діють бізнесмени та інвестори. Всі учасники бізнес-гри були задоволені отриманими результатами й набутими практичними навиками з питань управління грошовим капіталом.
Бізнес-ігри – це потужний механізм саморозвитку та освіти, тому що вони відображають нашу справжню поведінку. Ігри, як засіб пізнання, дозволяють людям «вчитися роблячи». «Cashflow» навчає фундаментальним основам інвестування і того, як успішно управляти своїми особистими фінансами. Бізенс-гра створювалася для того, щоб навчити тому, як стати господарем грошей і розвивати фінансовий інтелект.
Як правило, перша гра – це діагностика життя. Практично всі учасники після першої гри відзначили, що хоча умови гри і визначає випадок, гравці все одно ведуть себе так само, як в житті. Беручи участь у грі, студенти вдосконалювали свої теоретичні знання на практиці. Дана бізнес-гра допомогла студентам перейти від мислення «бідної людини» до мислення «багатої людини» і зрозуміти як думають, приймають рішення та діють бізнесмени та інвестори. Всі учасники бізнес-гри були задоволені отриманими результатами й набутими практичними навиками з питань управління грошовим капіталом.