«Страхові продукти придбавай – впевненість у майбутньому здобувай»
Дата: 22-11-2016, 17:42 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю
16 листопада 2016 року з
ініціативи студентів третього курсу факультету банківського бізнесу ТНЕУ у
рамках вивчення дисципліни «Страхування» відбувся інтелектуальний батл на тему:
«Страхові продукти придбавай – впевненість у майбутньому здобувай».
Доцент кафедри фінансів суб’єктів господарювання і страхування ТНЕУ Галина Миронівна Кулина розпочала захід з привітання студентів і наголосила на тому, що метою проведення такого змагання є визначення найбільш ерудованих, тих котрі уміють практично використовувати власні знання, отримані під час лекційних та практичних заняттях, шукати і знаходити необхідну інформацію, що стосується особливостей страхового захисту, гарантованого страхувальнику за окремими видами страхування; креативного та новаторського підходу щодо пропонованих страхових продуктів, які можна реалізувати на страховому ринку України, та каналів їх просування; багатоаспектності та варіативності подання самостійно опрацьованого і підготовленого матеріалу з питань страхування задля переконання потенційного страхувальника у придбанні пропонованих страхових продуктів.
Під час змагання студенти поділилися на три групи, які презентували власні бачення стосовно форми представлення й каналів просування страхових продуктів з таких видів страхування як: морське, космічне й страхування життя. Презентовані учасниками батлу розробки стосувалися розкриття змісту та ролі обраного виду страхування для страхувальника, основних його характеристик, цікавих фактів з історії розвитку виду страхування, пропонованих страхових продуктів і каналів їх реалізації, окреслення шляхів підвищення привабливості зазначених видів страхування для внутрішнього страхувальника.
У ході зустрічі усі учасники мали можливість проявити не лише свої знання у сфері страхової справи, а й творчі, креативні, комунікативні й організаторські навики, вміння працювати у команді та з цільовою аудиторією. Усі присутні були задоволені, адже не лише поглибили свої знання з питань страхування, котрі є актуальними та корисними в умовах перманентних викликів і загроз життю і здоров’ю людини та фінансовій стабільності суб’єкта господарювання, а й позитивні емоції та гарний настрій.
Доцент кафедри фінансів суб’єктів господарювання і страхування ТНЕУ Галина Миронівна Кулина розпочала захід з привітання студентів і наголосила на тому, що метою проведення такого змагання є визначення найбільш ерудованих, тих котрі уміють практично використовувати власні знання, отримані під час лекційних та практичних заняттях, шукати і знаходити необхідну інформацію, що стосується особливостей страхового захисту, гарантованого страхувальнику за окремими видами страхування; креативного та новаторського підходу щодо пропонованих страхових продуктів, які можна реалізувати на страховому ринку України, та каналів їх просування; багатоаспектності та варіативності подання самостійно опрацьованого і підготовленого матеріалу з питань страхування задля переконання потенційного страхувальника у придбанні пропонованих страхових продуктів.
Під час змагання студенти поділилися на три групи, які презентували власні бачення стосовно форми представлення й каналів просування страхових продуктів з таких видів страхування як: морське, космічне й страхування життя. Презентовані учасниками батлу розробки стосувалися розкриття змісту та ролі обраного виду страхування для страхувальника, основних його характеристик, цікавих фактів з історії розвитку виду страхування, пропонованих страхових продуктів і каналів їх реалізації, окреслення шляхів підвищення привабливості зазначених видів страхування для внутрішнього страхувальника.
У ході зустрічі усі учасники мали можливість проявити не лише свої знання у сфері страхової справи, а й творчі, креативні, комунікативні й організаторські навики, вміння працювати у команді та з цільовою аудиторією. Усі присутні були задоволені, адже не лише поглибили свої знання з питань страхування, котрі є актуальними та корисними в умовах перманентних викликів і загроз життю і здоров’ю людини та фінансовій стабільності суб’єкта господарювання, а й позитивні емоції та гарний настрій.