Презентація результатів маркетингового дослідження напрямів туристичної привабливості Тернополя студентами ННІМЕВ ім. Б. Д. Гаврилишина
Дата: 8-12-2016, 12:05 | Автор:

Завідувач
кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу ННІМЕВ ім. Б. Д. Гаврилишина
д.е.н., професор Сохацька О.М. відзначила
цінність висловлених студентами пропозицій щодо підвищення туристичної
привабливості Тернополя, а також пояснила мету дослідження – познайомитися з
досвідом інших міст, які стали містами-брендами, та виявити «родзинки», які б
допомогли стати Тернополю упізнаваним серед туристів.
До
дослідження, проведеного під керівництвом доцента кафедри Борисової Т.М. в
рамках навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження», були залучені всі
студенти групи МУН-41, які спробували себе у ролі інтерв’юерів та аналітиків.
Під час зустрічі виступили з доповідями студенти Огородник Сергій, Петерчук Інна,
Хорошова Юля і Мурашова Галина. У результаті спільної роботи було опитано понад
100 тернополян та гостей міста, розроблено засоби діагностики, зокрема 2 анкети
для наступних досліджень профілю в’їзних туристів, підготовлено 12 кейсів
успішних туристичних європейських міст.
Вітаємо
студентів-маркетологів з успішно виконаним проектом, який допоможе нашому місту
стати кращим!
Фотозвіт: