«Гроші і банки у нашому житті»
Дата: 7-04-2017, 14:24 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю
Четвертого
квітня 2017 року відбулося виїзне засідання наукового гуртка кафедри
банківського менеджменту та обліку «Банківські менеджери» у Великоглибочецькій ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Ярослава Стецька. Зокрема, організовано
тренінг «Гроші і банки у нашому житті» для учнів одинадцятих та десятих класів
у рамках проекту «Global Money Week»
та профорієнтаційної роботи кафедри та факультету банківського бізнесу.
Участь у тренінгу взяли викладачі кафедри банківського менеджменту та обліку: завідувач кафедри, д. е. н., проф. Луців Б. Л., к. е. н., доц. Андрушків Т. І., к. е. н., ст. викладач Тимків А. О.
Всебічне сприяння у проведенні заходу та організаційну підтримку надало керівництво навчального закладу: директор Великоглибочецької ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Ярослава Стецька, Тищук Н. Р., заступник директора з навчально-виховної роботи Комарницька О. М., класний керівник одинадцятого класу Федюк Г. Б.
Під час тренінгу учні детальніше ознайомилися з проблемою діяльності сучасних банків, навчилися розрізняти справжні та фальшиві гроші, а також, дізналися як не потрапити у пастку фінансових аферистів.
На завершення відбулося анонімне анкетування учнів, за результатами якого виявлено велике зацікавлення учнівського активу проблемою грошей та діяльності сучасних банків.
Участь у тренінгу взяли викладачі кафедри банківського менеджменту та обліку: завідувач кафедри, д. е. н., проф. Луців Б. Л., к. е. н., доц. Андрушків Т. І., к. е. н., ст. викладач Тимків А. О.
Всебічне сприяння у проведенні заходу та організаційну підтримку надало керівництво навчального закладу: директор Великоглибочецької ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Ярослава Стецька, Тищук Н. Р., заступник директора з навчально-виховної роботи Комарницька О. М., класний керівник одинадцятого класу Федюк Г. Б.
Під час тренінгу учні детальніше ознайомилися з проблемою діяльності сучасних банків, навчилися розрізняти справжні та фальшиві гроші, а також, дізналися як не потрапити у пастку фінансових аферистів.
На завершення відбулося анонімне анкетування учнів, за результатами якого виявлено велике зацікавлення учнівського активу проблемою грошей та діяльності сучасних банків.