Новостворена кафедра підприємництва, торгівлі та маркетингу ТНЕУ налагоджує міжнародну співпрацю
Дата: 26-04-2017, 16:42 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

Суспільна академія наук готує студентів за 400 спеціальностями, має 15 відділень у Польщі та Лондоні. Гості запропонували укласти угоду про подвійні дипломи для магістрів спеціальності «Маркетинг» кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу ФЕУ, висвітлили можливості проходження студентами практики на 300 польських підприємствах в Кракові, стажування науковців у Суспільній академії наук, організації літніх мовних шкіл та наукових проектів і конференцій.
Освітні можливості для студентів-маркетологів у рамках майбутньої співпраці польські науковці обговорили з деканом ФЕУ к.е.н., доц. Островерховим В.М. і д.е.н., доц. Борисовою Т.М., а також відповіли на запитання про навчання у рамках системи подвійних дипломів студентів четвертого курсу ТНЕУ, котрі опановують спеціальність «Маркетинг». Зокрема, в ході спілкування п. Моніка Яворська зазначила, що їхній навчальний заклад є найбільшим вузом серед недержавних університетів Польщі, практично спрямований і максимально адаптований до вимог ринку праці Польщі, а студентам-маркетологам пропонується насичене практикумом двосеместрове навчання у рамках системи подвійних дипломів.







