У ТНЕУ відбувся студентський медіафорум
Дата: 26-09-2017, 14:59 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю
22-24 вересня у Тернополі, на базі
Тернопільського національного економічного університету, відбувся студентський
медіафорум, організований Українською асоціацією студентів. Упродовж зустрічі
молодь мала нагоду поспілкуватися з цікавими особистостями – спікерами, які
розповідали про свій досвід роботи у сфері медіа, розкрили секрети успішного
SMM i PR, ділилися своїми ідеями і думками.
Спікерами заходу виступили:
– Діана Гетун, засновник тернопільського глянцевого журналу «JUST ONE»
– Олена Нікуліна, адміністратор студентських пабліків, дослідник Центру вивчення демократії, акредитатор навчальних університетських програм. Тема: «Як розповісти історію твого університету через меми».
– Меланія Подоляк, проджект-менеджер Lviv Media Forum, головний виконавчий директор Radio 412, студентка Магістерської програми з медіакомунікацій УКУ. Тема: «Боротьба з «синдромом самозванця»: як знайтися в медіа».
– Яніна Корнієнко, журналіст-розслідувач проекту «Економічна правда». Тема: «Як робити журналістські розслідування».
– Олександра Струмчинська засновниця та головний виконавчий директор SMMS-studio. Тема: «Персональний бренд або соціальні мережі. Як не зраджувати своїм принципам».
– Галина Рудюк, редактор студентського телебачення «Та Могилянка», продюсер Hromadske International. Тема: «Low-cost TV: Як робити телебачення «на колінці».
– Maria Kolb, міжнародний секретар ЗБС. Тема «Незалежні студентські медіа в Білорусі».
Спікерами заходу виступили:
– Діана Гетун, засновник тернопільського глянцевого журналу «JUST ONE»
– Олена Нікуліна, адміністратор студентських пабліків, дослідник Центру вивчення демократії, акредитатор навчальних університетських програм. Тема: «Як розповісти історію твого університету через меми».
– Меланія Подоляк, проджект-менеджер Lviv Media Forum, головний виконавчий директор Radio 412, студентка Магістерської програми з медіакомунікацій УКУ. Тема: «Боротьба з «синдромом самозванця»: як знайтися в медіа».
– Яніна Корнієнко, журналіст-розслідувач проекту «Економічна правда». Тема: «Як робити журналістські розслідування».
– Олександра Струмчинська засновниця та головний виконавчий директор SMMS-studio. Тема: «Персональний бренд або соціальні мережі. Як не зраджувати своїм принципам».
– Галина Рудюк, редактор студентського телебачення «Та Могилянка», продюсер Hromadske International. Тема: «Low-cost TV: Як робити телебачення «на колінці».
– Maria Kolb, міжнародний секретар ЗБС. Тема «Незалежні студентські медіа в Білорусі».