Відбувся цикл заходів з нагоди Дня маркетолога
Дата: 27-10-2017, 10:47 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю
З нагоди
міжнародного Дня маркетолога колектив кафедри підприємництва, торгівлі та
маркетингу організував цикл уроків маркетингу в школах міста, out-door захід із
підвищення рівня обізнаності у сфері маркетингу серед тернополян, взяв участь у
Фестивалі соціальної реклами (ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій
та торгівлі»), а також разом зі студентами-маркетологами групи МАРК-31 проведено
квест, учасниками якого стали студенти ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових
технологій та торгівлі», Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола, коледжу
Тернопільського національного економічного університету та студенти груп
МАРК-11 і МАРК-21.
Учасники змагалися у спритності та кмітливості, розв’язуючи головоломки на кожній із 10 локацій. Переможці отримали призи від спонсорів – мережі піцерій-кафе «Бенедетто», бургерної «Pork&Chicke», «Stone street cafe», книги від завідувача кафедри і сертифікати на участь у майстер-класі.
Гості нашого університету також відвідали виставку картин Ірини Олегівни Іващук та мали нагоду поспілкуватися з художницею.
Учасники змагалися у спритності та кмітливості, розв’язуючи головоломки на кожній із 10 локацій. Переможці отримали призи від спонсорів – мережі піцерій-кафе «Бенедетто», бургерної «Pork&Chicke», «Stone street cafe», книги від завідувача кафедри і сертифікати на участь у майстер-класі.
Гості нашого університету також відвідали виставку картин Ірини Олегівни Іващук та мали нагоду поспілкуватися з художницею.