Серед 772 маркетологів з усієї України – представники з ТНЕУ
Дата: 7-11-2017, 16:05 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

Студентка-магістр Тереза Половищак: «Не зважаючи на те, що всі заняття тривали з 9.00 до 21.20 год. щодня, було надзвичайно цікаво та надихаюче, особливо цікаво дізнатися про нейромаркетинг й інструменти управління репутацією в мережі, процес створення і запуску нових брендів. У залі понад 700 учасників-маркетологів, це дуже особливе відчуття, коли всі навколо розуміють тебе, коли всі свої».
Борисова Т. М.: «Вважаю, що використання таких кейсів успішних брендів і досвіду практиків зробить навчання для студентів спеціальності «Маркетинг» ФЕУ цікавішим та відповідатиме новим вимогам, які ставляться перед маркетологами».

