Студенти ФЕУ обговорювали актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Дата: 13-11-2017, 12:39 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю
Дев’ятого листопада 2017 р. дев’ятеро студенів групи
МАРК-31 разом з д.е.н., завідувачем кафедри підприємництва, торгівлі та
маркетингу факультету економіки та управління ТНЕУ Борисовою Т. М. за підтримки
проректора з науково-педагогічної роботи (міжнародна діяльність)
д.е.н., проф. Монастирського Г. Л. взяли
участь у Всеукраїнській науковій конференції молодих учених та
студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» (Київський національний університет технологій та дизайну).
Команда ТНЕУ представила 10 доповідей стосовно напрямів використання маркетингових інструментів у діяльності надавачів послуг громадського транспорту.
Після конференції молоді люди мали нагоду погуляти Хрещатиком, сфотографуватися біля офісу міжнародної компанії з маркетингових досліджень «GFK Ukraine» (без попереднього звернення екскурсію сюди не вдалося організувати), побачити спорткомплекс «Олімпійський» і Дніпро.
Команда ТНЕУ представила 10 доповідей стосовно напрямів використання маркетингових інструментів у діяльності надавачів послуг громадського транспорту.
Після конференції молоді люди мали нагоду погуляти Хрещатиком, сфотографуватися біля офісу міжнародної компанії з маркетингових досліджень «GFK Ukraine» (без попереднього звернення екскурсію сюди не вдалося організувати), побачити спорткомплекс «Олімпійський» і Дніпро.