» » Круглий стіл: "International Tourism: Ukraine and Maroссo" відбувся на кафедрі міжнародного туризму і готельного бізнесу ННІМЕВ ім. Б.Д. Гаврилишина ТНЕУ

Круглий стіл: "International Tourism: Ukraine and Maroссo" відбувся на кафедрі міжнародного туризму і готельного бізнесу ННІМЕВ ім. Б.Д. Гаврилишина ТНЕУ

Дата: 28-11-2017, 14:01 | Автор:

Про перспективи економічної та соціально-культурної співпраці між Україною та Королівством Марокко дискутували учасники круглого столу, який відбувся 23 листопада 2017 року на кафедрі міжнародного туризму і готельного бізнесу ННІМЕВ ім. Б.Д. Гаврилишина за ініціативи д.е.н., професора, проректора з науково-педагогічної роботи ТНЕУ В.Я. Брича.
Координатором роботи круглого столу був громадянин республіки Марокко, студент ННІМЕВ ім. Б.Д. Гаврилишина Серрух Хамза.
  Серрух Хамза надзвичайно цікаво розповів про особливості життя на сонячному континенті, ознайомив із історією та культурою Королівства Марокко, продемонстрував національний марокканський одяг. Серрух Хамза підкреслив, що в Марокко знаходиться найстаріший і досі діючий університет в світі (університет в м. Фес заснований в 859 році).
  Проректор з науково-педагогічної роботи ТНЕУ В. Я. Брич поділився досвідом перебування в республіці Марокко із робочим візитом. Зокрема підкреслив, що Марокко єдина країна в Африці, що не є членом Африканського союзу. Д.е.н., професор В. Я. Брич охарактеризував основні економічно-соціальні аспекти ведення бізнесу в Марокко, продемонстрував приклади діяльності успішних марокканських підприємств.  Також В. Я. Брич ознайомив учасників круглого столу із особливостями навчання в марокканських вузах.
  Студентка групи Т-21 Мар’яна Плейтух виступила із цікавою доповіддю на тему "Марокко – туристична окраса Північної Африки”. Студентка наголосила, що Королівство Марокко приваблює туристів арабською та африканською екзотикою, ідеальними пляжами Атлантики, безкрайньою пустелею Сахарою.
Студент групи Т-41 Олександр Турчак представив презентацію на тему: "Гастрономічний туризм Королівства Марокко”. Олександр Турчак підкреслив, що марокканська кухня є синтезом арабських, єврейських, мавританських, східних та середземноморських кулінарних традицій. Також марокканська кухня відома поєднанням інгредієнтів, які "не поєднуються” та наявністю спецій у всіх стравах, навіть десертах.
  Студентка групи Т-21  виступила із доповіддю на тему "Дивовижні туристичні об’єкти Марокко”. Ангеліна Блага зауважила, що в минулому країна Марокко була колонією Франції, а сьогодні є основним туристичним центром Африки. Ангеліна Блага розповіла про старовинне імперське місто Фес; охарактеризувала місто Марракеш, яке знаходиться біля підніжжя Атлаських гір та відоме великою кількістю східних базарів, площею Джамаа Ель Фна, садом Мажорель та Мавзолеєм Сааді.
  Студентка групи Т-41 Ольга Тарадай презентувала місто Танжер, що славиться дивовижною арабською архітектурою. У своїй доповіді студентка розповіла про Долину Дадес, яка вражає берберськими селищами та дивовижними пейзажами. 
К.е.н., доцент кафедри міжнародного туризму і готельного бізнесу М. Б. Нагара підкреслила, що Королівство Марокко має сприятливий інвестиційний клімат, особливо для створення офшорних компаній. Факторами, які сприяють розвитку офшорного бізнесу в Марокко є: стабільність політичної системи; конкурентоспроможність марокканської робочої сили; відкритість Королівства Марокко для іноземних інвестицій; динамічний розвиток марокканської економіки; привабливі податкові пільги для іноземних компаній. Ці фактори є доказом успішного становлення та  розвитку туристичного бізнесу в Марокко.
  Серрух Хамза зауважив,  що "Королівство Марокко запрошує тих, хто вірить в свої сили”.  
Проректор з науково-педагогічної роботи ТНЕУ В. Я. Брич додав, що в сучасному конкурентному світі успіх залежить від знань, наполегливості та володіння іноземними мовами. Тому порадив всім присутнім бути готовими до глобальних економічних викликів, розвиваючи при цьому нестандартність мислення і адаптивність. 
  В підсумку жвавих дискусій, учасники круглого столу дійшли висновку, що українська та марокканська системи ведення бізнесу, і туристичного зокрема, знаходяться у вирі трансформаційних процесів, що відбуваються з метою створення прозорого бізнес-клімату, який  повинен підвищити конкурентоспроможність підприємств та країн в цілому.
 
Автор: к.е.н., доцент кафедри міжнародного туризму і готельного бізнесу М. Б. Нагара
 
ФОТОЗВІТ: