Тренінг з дисципліни «Cтратегічне управління» для майбутніх менеджерів
Дата: 5-12-2017, 16:23 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю
29
листопада 2017 року студенти факультету аграрної економіки та менеджменту і
студенти факультету економіки та управління (групи МПЗ-41, МПЕД-41, МЕН-41, МЕН-42)
взяли участь у тренінгу з нейролінгвістичного програмування, організованого
керівником курсу «Стратегічне управління», кандидатом економічних наук, доцентом
Пиріг Галиною Ігорівною.
Вітаючи присутніх, Пиріг Г. І. зазначила, що основою діяльності будь-якого менеджера є мистецтво взаємодії з людьми, які оточують його в процесі роботи, пошук спільної мови з підлеглими, партнерами та клієнтами. Результатом усіх цих взаємовідносин є бажаний ефект через практику ділового спілкування. Саме це зумовило необхідність організації тренінгу щодо оволодіння технікою НЛП, оскільки воно поєднує в собі візуальні, кінестетичні, аудіальні та лінгвістичні види впливу на людину.
НЛП є інструментом у стратегічному управлінні, зокрема, коли необхідні істотні зміни поведінки індивіда, групи, персоналу підприємства. Ієрархічною моделлю формування поведінки (мислення), що дає можливість визначити найкращий результат в НЛП, є духовність, відчуття місії (призначення в житті), переконання, здібності, поведінка та зовнішнє оточення.
Тренер з НЛП Богдан Демчук, зазначив, що НЛП дозволяє досягати успіхів у бізнесі відкриваючи і розвиваючи індивідуальні здібності, є способом віднайти найкращий тип власної поведінки та спілкування з оточуючими, дозволяє підібрати хорошу команду. Головною ідеєю НЛП є вироблення такої взаємодії, яка б спрямовувала конкретну людину на результат, а не на проблему, оскільки це обмежує можливість досягнення максимальних результатів у роботі.
Студенти на практиці ознайомилися з простими та доступними методиками нейролінгвістичного програмування. Виявлялося, у кожної людини існує індивідуальний стиль поведінки, міміка обличчя, жести, поза тіла, інтонація в голосі, основний набір словесних виразів і, звичайно ж, репрезентативна система. Знаючи ці особливості, можна вдало налагодити контакти з партнерами, зрозуміти, чи говорить співбесідник правду, та в результаті цього, досягти потрібного результату.
Під час тренінгу випробувалися методи НЛП, які в надалі дозволять майбутнім менеджерам знаходити спільну мову під час переговорів, мобілізувати людей до виконання позитивної діяльності, зосереджуватися на намічених цілях, спрямовувати сили на досягнення поставленої стратегічної мети.
Вітаючи присутніх, Пиріг Г. І. зазначила, що основою діяльності будь-якого менеджера є мистецтво взаємодії з людьми, які оточують його в процесі роботи, пошук спільної мови з підлеглими, партнерами та клієнтами. Результатом усіх цих взаємовідносин є бажаний ефект через практику ділового спілкування. Саме це зумовило необхідність організації тренінгу щодо оволодіння технікою НЛП, оскільки воно поєднує в собі візуальні, кінестетичні, аудіальні та лінгвістичні види впливу на людину.
НЛП є інструментом у стратегічному управлінні, зокрема, коли необхідні істотні зміни поведінки індивіда, групи, персоналу підприємства. Ієрархічною моделлю формування поведінки (мислення), що дає можливість визначити найкращий результат в НЛП, є духовність, відчуття місії (призначення в житті), переконання, здібності, поведінка та зовнішнє оточення.
Тренер з НЛП Богдан Демчук, зазначив, що НЛП дозволяє досягати успіхів у бізнесі відкриваючи і розвиваючи індивідуальні здібності, є способом віднайти найкращий тип власної поведінки та спілкування з оточуючими, дозволяє підібрати хорошу команду. Головною ідеєю НЛП є вироблення такої взаємодії, яка б спрямовувала конкретну людину на результат, а не на проблему, оскільки це обмежує можливість досягнення максимальних результатів у роботі.
Студенти на практиці ознайомилися з простими та доступними методиками нейролінгвістичного програмування. Виявлялося, у кожної людини існує індивідуальний стиль поведінки, міміка обличчя, жести, поза тіла, інтонація в голосі, основний набір словесних виразів і, звичайно ж, репрезентативна система. Знаючи ці особливості, можна вдало налагодити контакти з партнерами, зрозуміти, чи говорить співбесідник правду, та в результаті цього, досягти потрібного результату.
Під час тренінгу випробувалися методи НЛП, які в надалі дозволять майбутнім менеджерам знаходити спільну мову під час переговорів, мобілізувати людей до виконання позитивної діяльності, зосереджуватися на намічених цілях, спрямовувати сили на досягнення поставленої стратегічної мети.