Тиждень тренінгів і практичних майстер-класів на кафедрі підприємництва, торгівлі та маркетингу ФЕУ
Дата: 8-12-2017, 13:31 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю
Упродовж
листопада-грудня студенти спеціальності «Маркетинг» та «Підприємництво,
торгівля та біржова діяльність» ФЕУ мали нагоду поспілкуватися з практиками та вязи
участь у майстер-класах:
1) 1 листопада гостем аудиторії став випускник ФЕУ, практик, успішний трейдер Володимир Яворський. Він розповів як працюють валютні біржі, основні інструменти Інтернет-трейдингу, помилки новачків, тенденції біржової справи у Інтернет;
2) 9 листопада к.е.н., доцент Заячковська Г. А., к.е.н. Турчин Л. Я. та студентка групи МАРКм-11 Половищак Т. провели майстер-клас на тему «Інтернет-маркетинг та нейролінгвістичне програмування: як впливати на інших в соцмережах»;
3) 21 листопада відбулася зустріч бізнес-тренера, підприємця, к.е.н. Олени Дейнеки зі студентами;
4) 22 листопада 2017 року в корпусі № 3, за підтримки ректора ТНЕУ проф. А. І. Крисоватого, Центру працевлаштування та випускників ТНЕУ і декана ФЕУ Островерхова В. М. відбулася зустріч студентів і випускників університету із представниками мережі супермаркетів «Сільпо»;
5) 28 листопада відбулася зустріч представника ТОВ «Компанія Сіверс» Ольги Копач зі студентами;
6) 29 листопада студенти-маркетологи взяли участь в екскурсії офісом «eMagicOne», поспілкувалися з керівниками відділів, побачили де і як працюють та відпочивають Інтернет-маркетологи, ознайомилися з вимогами до працівників з Інтернет-маркетингу;
7) 30 листопада студенти-маркетологи відвідали маркетинговий центр «Далі». Директор маркетингового агенства Андрій Богданович Буяк поділився досвідом роботи, дав практичні поради та розкрив деякі таємниці маркетингу. Також студенти мали нагоду допомогти у створенні слогану для однієї із компаній, з якою працює агентство;
8) 30 листопада відбувся майстер-клас к.е.н., доцента кафедри Г. А. Заячковської на тему: «Просування особистої сторінки у соцмережах»;
1 грудня на зустріч з молоддю завітав Михайло Гросуляк – відомий ресторатор, власник «САМоГОНної Ресторації», успішний бізнесмен, котрий розповів про позитивну енергетику старовинних речей, свій шлях як бізнесмена, а також підкреслив, що українське – найкраще, потрібно не їхати за кордон, а бачити можливості у власній країні.
1) 1 листопада гостем аудиторії став випускник ФЕУ, практик, успішний трейдер Володимир Яворський. Він розповів як працюють валютні біржі, основні інструменти Інтернет-трейдингу, помилки новачків, тенденції біржової справи у Інтернет;
2) 9 листопада к.е.н., доцент Заячковська Г. А., к.е.н. Турчин Л. Я. та студентка групи МАРКм-11 Половищак Т. провели майстер-клас на тему «Інтернет-маркетинг та нейролінгвістичне програмування: як впливати на інших в соцмережах»;
3) 21 листопада відбулася зустріч бізнес-тренера, підприємця, к.е.н. Олени Дейнеки зі студентами;
4) 22 листопада 2017 року в корпусі № 3, за підтримки ректора ТНЕУ проф. А. І. Крисоватого, Центру працевлаштування та випускників ТНЕУ і декана ФЕУ Островерхова В. М. відбулася зустріч студентів і випускників університету із представниками мережі супермаркетів «Сільпо»;
5) 28 листопада відбулася зустріч представника ТОВ «Компанія Сіверс» Ольги Копач зі студентами;
6) 29 листопада студенти-маркетологи взяли участь в екскурсії офісом «eMagicOne», поспілкувалися з керівниками відділів, побачили де і як працюють та відпочивають Інтернет-маркетологи, ознайомилися з вимогами до працівників з Інтернет-маркетингу;
7) 30 листопада студенти-маркетологи відвідали маркетинговий центр «Далі». Директор маркетингового агенства Андрій Богданович Буяк поділився досвідом роботи, дав практичні поради та розкрив деякі таємниці маркетингу. Також студенти мали нагоду допомогти у створенні слогану для однієї із компаній, з якою працює агентство;
8) 30 листопада відбувся майстер-клас к.е.н., доцента кафедри Г. А. Заячковської на тему: «Просування особистої сторінки у соцмережах»;
1 грудня на зустріч з молоддю завітав Михайло Гросуляк – відомий ресторатор, власник «САМоГОНної Ресторації», успішний бізнесмен, котрий розповів про позитивну енергетику старовинних речей, свій шлях як бізнесмена, а також підкреслив, що українське – найкраще, потрібно не їхати за кордон, а бачити можливості у власній країні.