» » «Мотиваційні чинники розбудови туроператорського ринку»

«Мотиваційні чинники розбудови туроператорського ринку»

Дата: 20-04-2018, 16:22 | Автор:

19 квітня 2018 року відбулась лекція-диспут «Мотиваційні чинники розбудови туроператорського ринку» для студентів спеціальності «Туризм» ННІМЕВ ім. Б. Д. Гаврилишина ТНЕУ. Ініціатором заходу виступив д.е.н., професор, проректор з науково-педагогічної роботи ТНЕУ Василь Ярославович Брич.
  Почесними гостями лекції були директори туристичних компаній «Оксамит-КЛ» Лідія Григорівна Королюк, «Рід-тур» Іванна Дмитрівна Романська,  викладачі кафедри міжнародного туризму і готельного бізнесу ННІМЕВ ім. Б. Д. Гаврилишина.
  Лекція відбулась у формі діалогу, в результаті чого студенти знайшли відповіді на різнопланові практичні запитання в сфері туризму. А саме: проаналізували специфіку міжнародної та вітчизняної туристичної галузі; дослідили  ситуацію, що склалась на українському ринку туристичних послуг; оцінили прибутки та витрати туристичних компаній; визначили мотиви успішної діяльності у туристичній індустрії. 
  Лідія Григорівна Королюк наголосила на першочерговій необхідності врахування студентами економічної складової туристичних заходів, закликала молодь активно брати на себе ініціативу і долучатися до розбудови туристичної, готельної та ресторанної сфери.
  Іванна Дмитрівна Романська зазначила, що регіональні екскурсійні тури мають визначальне значення у популяризації Тернопілля, просуванні туристичного бренду області. Також підкреслила необхідність комплексного розвитку туризму в регіоні та об’єднанні готельєрів в асоціацію за прикладом Гільдії рестораторів Тернопільщини з метою вироблення спільної позиції на туристичному ринку.
  При підведенні підсумків Василь Ярославович Брич зазначив, що підняття рівня якості вітчизняних туристичних послуг до європейських стандартів, удосконалення туристичної інфраструктури залежить від мотивів діяльності кожного суб’єкта туристичної галузі. Тільки взаємодія усіх елементів туристичної індустрії може привести до появи істотного синергетичного ефекту, вираженого в якості зростання сфери туризму. 
 
 Автор: к.е.н., доцент кафедри міжнародного туризму і готельного бізнесу М. Б. Нагара
       Фотозвіт: