» » Весняна академічна школа Буковель-2018 «Міжнародні освітні комунікації: лінгво-культурні парадигми»

Весняна академічна школа Буковель-2018 «Міжнародні освітні комунікації: лінгво-культурні парадигми»

Дата: 6-06-2018, 10:22 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Тернопільським національним економічним університетом спільно з Україно-Американською Асоціацією Працівників Вищої Школи (UAACE) за партнерської підтримки Міжнародної освітньої консалтингової компанії Vistas Canada Edu та Міжнародної культурно-освітньої асоціації упродовж 31 травня-4 червня 2018 р. реалізовано Міжнародну навчальну тренінгову програму Весняна академічна школа Буковель-2018 «Міжнародні освітні комунікації: лінгво-культурні парадигми».
 
Цьогоріч модератором програми виступив колектив кафедри іноземних мов Тернопільського національного економічного університету (завідувач – кандидат філологічних наук, доцент Крайняк Л. К.).
 
Мета програми – підготовка лідерів-професіоналів у глобальному освітньому просторі та підвищення рівня майстерності у сфері викладання іноземних мов та наукових досліджень, акумулювання позитивного досвіду та обмін інформацією щодо впровадження прогресивних методів і сучасних інноваційних технологій навчання.
 
Учасники програми прагнуть перейняти професійний досвід у лідерів освітньої діяльності Канади, Європи і України, а також залучити успішні проекти з метою впровадження у сучасній вищій школі.
 
Згідно з аналізом ринку праці, в умовах глобалізованого комунікаційного простору фахівці немовного профілю не меншою мірою, ніж лінгвісти, потребують розвитку здатності здійснювати ефективне спілкування з представниками інших культур. Нові реалії ХХІ ст. призвели до усвідомлення суспільством необхідності полілінгвальної підготовки фахівців нового покоління – готових до ефективної міжкультурної іншомовної комунікації в мультикультурних професійних спільнотах.
 
З метою підвищення ефективності освітнього процесу при організації навчання студентів немовного профілю іншомовного професійного спілкування за основу доцільно взяти не систему мови і вести не аспектне викладання, як це має місце в мовному вузі, а специфіку професійної діяльності у тій предметній області, яку студент освоює.
 
Спікери та тренери Програми
Завантажити Переглянути онлайн