Весняна академічна школа Буковель-2018 «Міжнародні освітні комунікації: лінгво-культурні парадигми»
Дата: 6-06-2018, 10:22 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю
Тернопільським національним економічним університетом
спільно з Україно-Американською Асоціацією Працівників Вищої Школи (UAACE) за
партнерської підтримки Міжнародної освітньої консалтингової компанії Vistas
Canada Edu та Міжнародної культурно-освітньої асоціації упродовж 31 травня-4 червня
2018 р. реалізовано Міжнародну навчальну тренінгову програму Весняна академічна
школа Буковель-2018 «Міжнародні освітні комунікації: лінгво-культурні
парадигми».
Цьогоріч модератором програми виступив колектив кафедри іноземних мов Тернопільського національного економічного університету (завідувач – кандидат філологічних наук, доцент Крайняк Л. К.).
Мета програми – підготовка лідерів-професіоналів у глобальному освітньому просторі та підвищення рівня майстерності у сфері викладання іноземних мов та наукових досліджень, акумулювання позитивного досвіду та обмін інформацією щодо впровадження прогресивних методів і сучасних інноваційних технологій навчання.
Учасники програми прагнуть перейняти професійний досвід у лідерів освітньої діяльності Канади, Європи і України, а також залучити успішні проекти з метою впровадження у сучасній вищій школі.
Згідно з аналізом ринку праці, в умовах глобалізованого комунікаційного простору фахівці немовного профілю не меншою мірою, ніж лінгвісти, потребують розвитку здатності здійснювати ефективне спілкування з представниками інших культур. Нові реалії ХХІ ст. призвели до усвідомлення суспільством необхідності полілінгвальної підготовки фахівців нового покоління – готових до ефективної міжкультурної іншомовної комунікації в мультикультурних професійних спільнотах.
Цьогоріч модератором програми виступив колектив кафедри іноземних мов Тернопільського національного економічного університету (завідувач – кандидат філологічних наук, доцент Крайняк Л. К.).
Мета програми – підготовка лідерів-професіоналів у глобальному освітньому просторі та підвищення рівня майстерності у сфері викладання іноземних мов та наукових досліджень, акумулювання позитивного досвіду та обмін інформацією щодо впровадження прогресивних методів і сучасних інноваційних технологій навчання.
Учасники програми прагнуть перейняти професійний досвід у лідерів освітньої діяльності Канади, Європи і України, а також залучити успішні проекти з метою впровадження у сучасній вищій школі.
Згідно з аналізом ринку праці, в умовах глобалізованого комунікаційного простору фахівці немовного профілю не меншою мірою, ніж лінгвісти, потребують розвитку здатності здійснювати ефективне спілкування з представниками інших культур. Нові реалії ХХІ ст. призвели до усвідомлення суспільством необхідності полілінгвальної підготовки фахівців нового покоління – готових до ефективної міжкультурної іншомовної комунікації в мультикультурних професійних спільнотах.
З метою підвищення ефективності освітнього процесу при
організації навчання студентів немовного профілю іншомовного професійного
спілкування за основу доцільно взяти не систему мови і вести не аспектне
викладання, як це має місце в мовному вузі, а специфіку професійної діяльності
у тій предметній області, яку студент освоює.