«5 кроків для побудови маркетингової стратегії»
Дата: 7-06-2018, 12:00 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю
П’ятого
червня студенти групи МАРК-11 (факультет економіки та управління) відвідали
бізнес-практикум сертифікованого бізнес-тренера Київської торгово-промислової
палати Світлани Насирової «5 кроків для побудови маркетингової стратегії».
Захід організований «Marketing HUB».
Колектив кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу висловлює вдячність «Marketing HUB» в особі Діани Малолєткіної за запрошення та можливість удосконалити знання своїх першокурсників на реальних прикладах маркетингових стратегій успішних фірм!
Колектив кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу висловлює вдячність «Marketing HUB» в особі Діани Малолєткіної за запрошення та можливість удосконалити знання своїх першокурсників на реальних прикладах маркетингових стратегій успішних фірм!