25 жовтня – День маркетолога! На ФЕУ пройшов «Marketing week»!
Упродовж тижня студенти та викладачі кафедри маркетингу за підтримки декана факультету економіки та управління Островерхова В. М. організували ряд тематичних заходів, присвячених Дню маркетолога.
Понеділок:
– майстер-клас для студентів-маркетологів із розпису брендованих екоторб та футболок разом із «We Are! Ecobag!», організатор – Процишин Ю. Т.;
Вівторок:
– робота Клубу маркетологів, гостем якого став підприємець Дмитро Синюта, який поділився досвідом створення власного бізнесу (компанія «Сирна хата») та веденням його у кризових умовах, розказав про становлення мережі піцерій «Добра піца», вплив культури на поведінку споживачів закладів громадського харчування та відповів на запитання студентів щодо саморозвитку і маркетингової діяльності мережі. Зустріч організувала Іванечко Н.Р.;
– тренінг для маркетологів «Емоційний інтелект у переговорах», який провела бізнес-тренер Марія Корман, організатор – Борисяк О.В.;
Середа:
– ярмарок смаколиків у стилі «Гаррі Поттер», яку організували студенти 1-4 курсів спеціальності «Маркетинг» у холі 3 корпусу;
– інтерв’ю на Українському радіо Тернопіль про переваги вивчення маркетингу та Інтернет-маркетингу в ТНЕУ, про Студію креативного маркетингу ТНЕУ, яке провели Процишин Ю.Т. із студентами Леоновою І. та Іжевською Б.;
Четвер:
– ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених з міжнародною участю «Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту: актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення». Конференція організована у рамках виконання наукової роботи на тему: «Формування механізму сталого розвитку міського транспорту на засадах концепції «розумного» міста та муніципальної екологістики»; керівник роботи – Монастирський Г.Л.; співкерівник – Борисова Т.М.;
– виїзне святкування Дня маркетолога, цікаві конкурси, посвята першокурсників у «Старій підкові», вручення екоторб від декана ФЕУ Островерхова В.М. та інших подарунків найактивнішим студентам (організатори – студенти 3-4 курсів Дудар В.Т., Окрепкий Р.Б.);
П’ятниця:
– «Урок маркетингу» у 16 школі (5 повноцінних уроків поспіль у 9-11 класах), які провели Хрупович С.Є зі студентами;
– отримання сертифікатів про проходження курсів із digital-маркетингу викладачами кафедри (Н. Р. Іванечко – курси із контекстної реклами (PPC) від «Wise solutions», Ю. Т. Процишин – курси із SMM, Т. М. Борисова – курси із «Digital Marketing» від Digital Marketing Institute).
Вітаємо студентів-маркетологів та колектив кафедри маркетингу із професійним святом та продуктивним тижнем маркетингу!