Запрошуємо усіх бажаючих на навчання за освітньою програмою підготовки голів, управителів багатоквартирних будинків «Модернізація системи управління багатоквартирними будинками»
Сертифікатна освітня професійна програма розроблена кафедрою менеджменту та публічного управління ТНЕУ з врахуванням сучасних викликів реформування ЖКГ, забезпечення його сталого розвитку, задоволення потреб населення в житлово-комунальних послугах відповідно до встановлених нормативів і національних стандартів, потреб формування ринку кваліфікованих менеджерів-управителів багатоквартирними будинками, вдосконалення форм управління багатоквартирними будинками, забезпечення високої якості послуг, проведення прагматичної цінової політики, стимулювання діяльності співвласників багатоквартирних будинків та виховання відповідального ставлення до спільного майна в будинку, об'єднання ресурсів органів місцевого самоврядування та співвласників багатоквартирних будинків через співфінансування проектів на капітальний ремонт будинку, впровадження інноваційних, екологічних технологій для матеріально-технічного забезпечення будинку, налагодження безпечної експлуатації майна.
ЩО ДАЄ СЛУХАЧАМ ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАННЯ:
Навчання в рамках даної професійної програми дозволить слухачам сформувати та поглибити:
знання:
– наукових підходів, інституційних, організаційно-методичних, соціально-психологічних основ до управління комунальним майном;
– етичних стандартів адміністративного менеджменту;
– організаційно-методичних підходів до формування установчих документів, налагодження обліку та звітності в управлінні багатоквартирним будинком;
– технологій прийняття управлінських рішень, методів управлінського діяльності, критеріїв оцінки ефективності управління багатоквартирним будинком;
– системи менеджменту в ОСББ;
– юридичних аспектів оформлення земельних відносин та майнових питань ОСББ;
– інноваційних підходів в системі адміністративного менеджменту, стратегічного управління, кадрового, інформаційного менеджменту, організації системи діловодства;
– механізмів ціноутворення та якісного надання публічних послуг;
– механізмів залучення донорських коштів в рамках реалізації проектів міжсекторної взаємодії;
– сучасних підходів до стимулювання конкурентного розвитку територій, міжмуніципального співробітництва, стратегічного партнерства влади та бізнесу, присутності інститутів публічної служби в медіа-просторі;
– інституційного та економічного базису децентралізації влади, стратегічного управління територіями, забезпечення їх конкурентного, збалансованого розвитку.
вміння:
– розробляти статутні документи для ОСББ і створювати органи правління;
– управляти спільним майном, землею (прибудинковою територією);
– вести облікову діяльність, фінансову та статистичну звітність: підготовка кошторису об'єднання та річного звіту; розпорядження коштами об'єднання відповідно до затвердженого загальними зборами об'єднання кошторису; скликання та організація проведення загальних зборів співвласників або зборів представників; вести абонентні рахунки;
– вести діловодство про діяльність об'єднання;
– призначати письмове опитування співвласників про якість надання послуг;
– укладати договори про виконання робіт, надання послуг та здійснювати контроль за їх виконанням;
– розраховувати конкурентну вартість послуг, здійснювати контроль за своєчасною сплатою співвласниками внесків і платежів та вживати заходи щодо стягнення заборгованості згідно з законодавством;
– ефективно використовувати різні методи адміністративного менеджменту;
– оцінювати організаційний, економічний, соціальний, управлінський, соціально-психологічний контекст в управлінні ОСББ;
– застосовувати нові енергоефективні, екологічно-чисті технології ЖКГ в діяльності ОСББ;
– використовувати технології ризик-менеджменту, екологічного менеджменту;
– забезпечувати безпечну експлуатацію ОСББ, обслуговування індивідуальних теплових пунктів (за їх наявності в будинку), перевірку, обслуговування і монтаж приладів обліку;
– підвищувати результативність адміністративного, кадрового, фінансового, інноваційного, інформаційного проектного менеджменту.
НА КОГО РОЗРАХОВАНЕ НАВЧАННЯ:
– голів ОСББ, управителів багатоквартирних будинків, апарату управління багатоквартирними будинками, бухгалтерів.
ЯКИЙ ФОРМАТ НАВЧАННЯ:
Навчання за програмою має практичну спрямованість і проводяться в аудиторії, обладнаній сучасними інтерактивними засобами навчання у формі лекцій, тренінгів, круглих столів, тематичних дискусій.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАННЯ:
м. Тернопіль, вул. Львівська, 11а, Тернопільський національний економічний університет, корпус № 11.
ТРЕНЕРИ НАВЧАННЯ:
– професорсько-викладацький склад кафедри менеджменту та публічного управління Тернопільського національного економічного університету, фахівці у сфері управління ЖКГ.
ВАРТІСТЬ ТА ТРИВАЛІСТЬ НАВЧАННЯ:
Вартість навчання становить 1970 гривень з однієї особи (наказ ТНЕУ № 219 від 4.04.2019 р.). Оплата за навчання може здійснюватися як фізичними так і юридичними особами на підставі укладених договорів. Тривалість навчання за професійною програмою складає 108 годин (3,6 кредити ЄКТС), в т. ч. 72 годин (2,4 кредити ЄКТС) – аудиторна робота, з яких 36 години лекції (1,2 кредити ЄКТС), 36 години – тренінги (1,2 кредит ЄКТС); 36 години (1,2 кредити ЄКТС) – самостійна робота. Заняття будуть проводитися (по 6 акад. годин в день, впродовж двох тижнів). Заняття будуть проводитися у вечірній час (16.00-20:20 год.). Початок занять – у міру комплектації навчальних груп.
ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ОТРИМАЮТЬ СЛУХАЧІ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ НАВЧАННЯ:
За результатами успішного завершення навчання кожен учасник отримає сертифікат з освітньої програми «Модернізація системи управління багатоквартирними будинками» та свідоцтво про підвищення кваліфікації державного зразка.
На відміну від інших навчальних центрів, ми не тільки навчаємо, але й надаємо підтримку тим, хто пройшов у нас навчання.
ЯК КОМУНІКУВАТИ З ОРГАНІЗАТОРАМИ НАВЧАННЯ:
Усіх бажаючих просимо надсилати інформацію на завідувача відділу післядипломної освіти та підвищення кваліфікації ННІІОТ ТНЕУ Гунько Сергій Іванович, відповідального за організацію курсів (s.i.gunko@ukr.net), такі дані:
– прізвище, ім’я, по батькові; е-mail; мобільний телефон.
ОТРИМАННЯ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ:
– щодо організації навчального процесу – за адресою: вул. Львівська, 11а (корпус № 11, каб. 11204 або за тел. (0352) 47-58-51, +38096-308-73-74 (завідувач відділу післядипломної освіти та підвищення кваліфікації ННІІОТ ТНЕУ – Гунько Сергій Іванович);
– щодо змістового наповнення навчального процесу: Шкільняк Михайло Михайлович (+38067-471-12-01); Желюк Тетяна Леонтіївна
(+38096-898-98-05).