» » Запрошуємо усіх бажаючих на навчання за освітньою програмою підготовки голів, управителів багатоквартирних будинків «Модернізація системи управління багатоквартирними будинками»

Запрошуємо усіх бажаючих на навчання за освітньою програмою підготовки голів, управителів багатоквартирних будинків «Модернізація системи управління багатоквартирними будинками»

Дата: 6-03-2020, 14:34 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Сертифікатна освітня професійна програма розроблена кафедрою менеджменту та публічного управління ТНЕУ з врахуванням сучасних викликів реформування ЖКГ, забезпечення його сталого розвитку, задоволення потреб населення в житлово-комунальних послугах відповідно до встановлених нормативів і національних стандартів, потреб формування ринку кваліфікованих менеджерів-управителів багатоквартирними будинками, вдосконалення форм управління багатоквартирними будинками, забезпечення високої якості послуг, проведення прагматичної цінової політики,  стимулювання діяльності співвласників багатоквартирних будинків та виховання відповідального ставлення до спільного майна в будинку, об'єднання ресурсів органів місцевого самоврядування та співвласників багатоквартирних будинків через співфінансування проектів на капітальний ремонт будинку, впровадження інноваційних, екологічних технологій для матеріально-технічного забезпечення будинку, налагодження безпечної експлуатації майна.

 

 

ЩО ДАЄ СЛУХАЧАМ ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАННЯ:

 

Навчання в рамках даної професійної програми дозволить слухачам сформувати та поглибити:

знання:

–      наукових підходів, інституційних, організаційно-методичних, соціально-психологічних основ  до управління комунальним майном;

–      етичних стандартів адміністративного менеджменту;

–      організаційно-методичних підходів до формування установчих документів, налагодження обліку та звітності в управлінні багатоквартирним будинком;

–      технологій прийняття управлінських рішень, методів управлінського діяльності, критеріїв оцінки ефективності управління багатоквартирним будинком;

–      системи менеджменту в ОСББ;

–      юридичних аспектів  оформлення земельних відносин та майнових питань ОСББ;

–      інноваційних підходів в системі адміністративного менеджменту, стратегічного управління, кадрового, інформаційного менеджменту, організації системи діловодства;

–      механізмів ціноутворення та якісного надання публічних послуг;

–      механізмів залучення донорських коштів в рамках реалізації проектів міжсекторної взаємодії;

–      сучасних підходів до стимулювання конкурентного розвитку територій, міжмуніципального співробітництва, стратегічного партнерства влади та бізнесу, присутності інститутів публічної служби в медіа-просторі;

–      інституційного та економічного базису децентралізації влади, стратегічного управління територіями, забезпечення їх конкурентного, збалансованого розвитку.

вміння:

–      розробляти статутні документи для ОСББ і створювати органи правління;

–      управляти спільним майном, землею (прибудинковою територією);

–      вести облікову діяльність, фінансову та статистичну звітність:  підготовка кошторису об'єднання та річного звіту; розпорядження коштами об'єднання відповідно до затвердженого загальними зборами об'єднання кошторису;   скликання та організація проведення загальних зборів співвласників або зборів представників;   вести абонентні рахунки;

–      вести діловодство про діяльність об'єднання;

–      призначати письмове опитування співвласників про якість надання послуг;

–      укладати договори про виконання робіт, надання послуг та здійснювати контроль за їх виконанням;

–      розраховувати конкурентну вартість послуг, здійснювати контроль за своєчасною сплатою співвласниками внесків і платежів та вживати заходи щодо стягнення заборгованості згідно з законодавством;

–      ефективно використовувати різні методи адміністративного менеджменту;

–      оцінювати організаційний, економічний, соціальний, управлінський, соціально-психологічний контекст в управлінні ОСББ;

–      застосовувати нові енергоефективні, екологічно-чисті технології ЖКГ в діяльності ОСББ;

–      використовувати технології ризик-менеджменту, екологічного менеджменту;

–      забезпечувати безпечну експлуатацію ОСББ, обслуговування індивідуальних теплових пунктів (за їх наявності в будинку), перевірку, обслуговування і монтаж приладів обліку;

–      підвищувати результативність адміністративного, кадрового, фінансового, інноваційного, інформаційного проектного менеджменту.

 

НА КОГО РОЗРАХОВАНЕ НАВЧАННЯ:

– голів ОСББ, управителів багатоквартирних будинків, апарату управління багатоквартирними будинками, бухгалтерів.

 

ЯКИЙ ФОРМАТ НАВЧАННЯ:

Навчання за програмою  має практичну спрямованість і проводяться в аудиторії, обладнаній сучасними інтерактивними засобами навчання у формі лекцій, тренінгів, круглих столів, тематичних дискусій. 

 

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАННЯ:

м. Тернопіль, вул. Львівська, 11а, Тернопільський національний економічний університет, корпус № 11.

 

ТРЕНЕРИ НАВЧАННЯ:

– професорсько-викладацький  склад кафедри менеджменту та публічного управління Тернопільського національного економічного університету, фахівці у сфері управління ЖКГ.

 

ВАРТІСТЬ ТА ТРИВАЛІСТЬ НАВЧАННЯ:

Вартість навчання становить 1970 гривень з однієї особи (наказ ТНЕУ № 219 від 4.04.2019 р.). Оплата за навчання може здійснюватися як фізичними так і юридичними особами на підставі укладених договорів. Тривалість навчання за професійною програмою складає 108 годин (3,6 кредити ЄКТС), в т. ч. 72 годин (2,4 кредити ЄКТС) – аудиторна робота, з яких 36 години лекції (1,2 кредити ЄКТС), 36 години – тренінги (1,2 кредит ЄКТС); 36 години  (1,2 кредити ЄКТС) – самостійна робота. Заняття будуть проводитися (по 6 акад. годин в день, впродовж двох тижнів). Заняття будуть проводитися у вечірній час (16.00-20:20 год.). Початок занять – у міру комплектації навчальних груп.

 

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ОТРИМАЮТЬ СЛУХАЧІ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ НАВЧАННЯ:

За результатами успішного завершення навчання кожен учасник отримає сертифікат з освітньої програми «Модернізація системи управління багатоквартирними будинками» та свідоцтво про підвищення кваліфікації державного зразка.

На відміну від інших навчальних центрів, ми не тільки навчаємо, але й надаємо підтримку тим, хто пройшов у нас навчання.

 

ЯК КОМУНІКУВАТИ З ОРГАНІЗАТОРАМИ НАВЧАННЯ:

Усіх бажаючих просимо надсилати інформацію на завідувача відділу післядипломної освіти та підвищення кваліфікації ННІІОТ ТНЕУ Гунько Сергій Іванович, відповідального за організацію курсів (s.i.gunko@ukr.net), такі дані:

– прізвище, ім’я, по батькові; е-mail; мобільний телефон.

 

ОТРИМАННЯ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ:

– щодо організації навчального процесу – за адресою: вул. Львівська, 11а (корпус № 11, каб. 11204 або за тел. (0352) 47-58-51, +38096-308-73-74 (завідувач відділу післядипломної освіти та підвищення кваліфікації ННІІОТ ТНЕУ – Гунько Сергій Іванович);

– щодо змістового наповнення навчального процесу: Шкільняк Михайло Михайлович (+38067-471-12-01); Желюк Тетяна Леонтіївна
(+38096-898-98-05).