» » «Попкультура і цифровий маркетинг»

«Попкультура і цифровий маркетинг»

Дата: 8-04-2020, 11:41 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

Наукові здобутки спеціальності «Міжнародні економічні відносини! тривають! Сорока Христина – студентка групи МЕВМАм-11 магістерської програми «Міжнародний маркетинг» (спеціальності «Міжнародні економічні відносини») Навчально-наукового інституту міжнародних економічних відносин ім. Б. Гаврилишина отримала диплом ІІ ступеня на конкурсі наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг».

 

Христина разом із науковим керівником Олегом Легким (кандидат економічних наук, старший викладач кафедри міжнародних економічних відносин ТНЕУ) довели наукову базу впливу компанії через соцмережі й блогерів – саме це було креативно представлено в науковій роботі «Використання феномену популярної культури при здійсненні цифрових маркетингових комунікацій».

 

Університетська спільнота щиросердечно вітає лауреатів!

Колектив кафедри міжнародних економічних відносин висловлює вдячність адміністрації ТНЕУ та ННІМЕВ ім. Б. Гаврилишина за всебічну підтримку!