Освітньо-професійні програми бакалавра та магістра спеціальності «Маркетинг» обговорили із стейкхолдерами
23 квітня відбулося онлайн-обговорення освітньо-професійних програм бакалавра та магістра спеціальності «Маркетинг» із стейкхолдерами. Колектив кафедри маркетингу та декан факультету економіки та управління ТНЕУ Віктор Островерхов уважно вислухали пропозиції та рекомендації експертів з маркетингу, старост груп-маркетологів 1-5 курсів, батьків студентів, представників громадських організацій та роботодавців.
В обговоренні взяли участь такі експерти з маркетингу:
– Назар Дребот, начальник відділу маркетингу ТОВ «Елеюс»;
– Тетяна Чубак, директорка з розвитку ТРЦ «Подоляни», мама студента-маркетолога;
– Юрій Кулик, засновник маркетингової агенції, керівник багатьох регіональних проєктів (фестиваль «Файне місто» та ін.), фахівець із SEO;
– Надія Березюк, керівниця першого Інтернет-каналу «Медіатор»;
– Людмила Лукіян, маркетолог, засновниця агентства комунікацій «Рекламіст»;
– Ірина Яремчук, голова ГО «АТОМ», котра спеціалізується на профорієнтації молоді;
– Діана Малолєткіна, маркетолог, співзасновниця Marketing HUB Ternopil.
Крім того, студенти-маркетологи всіх курсів делегували своїм старостам повноваження представити пропозиції від них.
Висловлені пропозиції щодо поглиблення фахового спрямування ОПП обох освітніх рівнів у напрямі Інтернет-маркетингу будуть враховані у проєкті нових ОПП.