На кафедрі менеджменту, публічного управління та персоналу факультету економіки та управління ЗУНУ відбувся методичний семінар «Навчальний процес в умовах дистанційного навчання»
Нещодавно на кафедрі менеджменту, публічного управління та персоналу факультету економіки та управління ЗУНУ в онлайн-режимі з використанням платформи Zoom відбувся методичний семінар «Навчальний процес в умовах дистанційного навчання».
Ініціатором проведення семінару виступив завідувач кафедри менеджменту, публічного управління та персоналу д.е.н., проф. Шкільняк Михайло Михайлович, який зазначив, що такі наукові заходи дають змогу ознайомитися з сучасними методами, які широко використовуються у світовій освітній практиці в умовах дистанційного навчання, обмінятися набутим досвідом, обговорити нові педагогічні досягнення.
У рамках методичного семінару з доповідями виступили: к.е.н., доц. Здреник В.С. «Дистанційне навчання: за і проти», к.е.н., доц. Коцур А.С. «Особливості проведення лекційних занять в режимі online», к.е.н., доц. Богач Ю.А. «Особливості проведення практичних занять на платформі Moodle», к.е.н., доц. Попович Т.М. «Особливості проведення контрольних замірів знань студентів в умовах дистанційного навчання», д.н.держ.упр., проф. Толуб’як В.С. «Підготовка державних службовців в умовах карантину», д.е.н., проф. Надвиничний С.А. «Проведення атестації студентів в умовах дистанційного навчання».
На завершення к.е.н., доц. Жуковська А.Ю., презентувала проєкт «Пам’ятки-online студенту», дотримання правил якої, сприятиме високій культурі спілкування учасників дистанційного навчального процесу.
Загалом, науково-методичний семінар тривав близько двох годин. Доповіді-презентації були змістовними, актуальними та цікавими. До активного обговорення та дискусій завзято долучалися усі присутні викладачі кафедри.
Модератор методичного семінару - завідувач кафедри менеджменту, публічного управління та персоналу д.е.н., проф. Шкільняк Михайло Михайлович наголосив, що такі семінари повинні бути на кафедрі традиційними, адже впровадження наведених рекомендацій та конкретних пропозицій з проблемних питань забезпечить зростання професійного рівня та компетентнісного потенціалу викладачів, вдосконалення якості викладання дисциплін, розширення використання сучасних методик навчання та оптимізацію освітнього процесу у вищій школі.