Відбувся методичний семінар на кафедрі менеджменту, публічного управління та персоналу факультету економіки та управління ЗУНУ
10 листопада 2020 року на кафедрі менеджменту, публічного управління та персоналу факультету економіки та управління Західноукраїнського національного університету у дистанційному режимі з використанням платформи Zoom відбувся методичний семінар, присвячений питанням організації та проведення профорієнтаційної роботи.
Ініціатор та модератор семінару – завідувач кафедри менеджменту, публічного управління та персоналу доктор економічних наук, професор Шкільняк Михайло.
Мета заходу – покращення профорієнтаційної діяльності кафедри шляхом застосування інноваційних форм і методів роботи.
У рамках методичного семінару з доповідями виступили керівник та учасники профорієнтаційної групи кафедри:
доктор економічних наук, професор Августин Руслан «Профорієнтація в умовах пандемії: стратегічні орієнтири»;
кандидат економічних наук, доцент Котис Наталія «Профорієнтація в соціальних мережах: механізми та інструменти»;
кандидат економічних наук, доцент Бакуліна Наталія «Школяр-студент»: профорієнтація крок за кроком;
кандидат економічних наук, доцент Богач Юрій «Презентаційна продукція як брендингова складова профорієнтаційної роботи».
Усі доповіді ілюструвались мультимедійними презентаціями, були надзвичайно актуальними, змістовними та мали практичний характер. До активного обговорення та конструктивної дискусії завзято долучалися усі присутні викладачі кафедри. Під час семінару його учасники узгодили план заходів та спільні дії, що стосуються комплексного підходу щодо вирішення питань професійної орієнтації.
Проведений захід дозволив обмінятися досвідом, ознайомитися з сучасними методами й методиками, які широко використовуються у профорієнтаційній роботі, обговорити особливості проведення профорієнтації в умовах пандемії.
Завідувач кафедри менеджменту, публічного управління та персоналу доктор економічних наук, професор Шкільняк Михайло подякував учасникам за плідну роботу і зазначив, що впровадження наведених рекомендацій та конкретних пропозицій з проблемних питань забезпечить розширення використання сучасних методик та технологій ведення профорієнтаційної діяльності, а, отже, забезпечить конкурентоздатність кафедри, факультету та університету на ринку освітніх послуг.