"Креативне управління – данина моді чи об’єктивна потреба сучасності?"
Говорять, що бізнес – це поєднання війни та спорту. Агресивний збут, атакуючий маркетинг, партизанський рекрутинг вже стали звичними “військовими” тактиками багатьох підприємств. Проте сучасний постіндустріальний етап розвитку економіки вимагає не лише жорстких прагматичних бізнес-інструментів. Цей етап спонукає до використання нестандартних творчих підходів ведення бізнесу.
Саме такого висновку дійшли учасники круглого столу на тему: "Креативне управління – данина моді чи об’єктивна потреба сучасності?", що відбувся 22 листопада 2012 року у Тернопільському національному економічному університеті за ініціативи студентського наукового товариства “Прометеї менеджменту” кафедри менеджменту.
У роботі круглого столу, крім наукової еліти Тернопільського національного економічного університету, взяли участь: секретар Тернопільської міської ради Турський Ігор Володимирович, а також відомі представники бізнес-еліти міста – засновник мережі ресторанів “Самогонна ресторація” Гросуляк Михайло Васильович та директор будівельної компанії “Креатор-буд” Гуда Ігор Богданович.
Метою круглого столу було обґрунтування креативної парадигми менеджменту, яка б сприяла соціально-економічному розвитку вітчизняних підприємств та Української держави.
Жвава дискусія серед учасників круглого столу розгорнулась навколо таких питань як: практика креативності у вітчизняній та міжнародній сфері гостинності; розвиток креативного потенціалу підприємства як передумова завоювання стійких конкурентних переваг; підвищення ефективності управління підприємствами за допомогою креативних методів та підходів; сприяння органів державної влади та органів місцевого самоврядування розвитку інноваційного підприємництва. Найбільше вразили доповіді таких студентів: М. Павлик, О. Копищинської, В. Твердуна, А. Якименко, О. Дунець, І. Нитки, А. Білогуба, І. Петричак, І. Сапун, І. Нападій, К. Бігняк, К. Костриба.