Лекції в ІІ Міжнародній школі світових освітніх практик «New Way» учасники слухають із задоволенням!
У ІІ Міжнародній школі світових освітніх практик «New Way» на соціально-гуманітарному факультеті Західноукраїнського національного університету було спекотно, адже учасники розпочали другий блок занять про мистецтво ведення перемовин.
Спікер - Вадим Рахліс - професійний перемовник, сертифікований медіатор Євросоюзу, експерт зі звільнення заручників, засновник і директор Міжнародної палати альтернативного вирішення спорів та Бюро переговорів, президент VIP-клубу перемовників, сертифікований майстер НЛП, викладач кафедри освітологіі і педагогіки Західноукраїнського національного університету, а також надзвичайно цікава особистість з багатим професійним досвідом.
Лекція була присвячена темі миротворчості і спрямована на навчання важливим професійним навичкам ненасильницького спілкування, ведення кризових перемовин в екстремальних ситуаціях.
Люди можуть мати безліч дипломів, уміти красиво говорити, але зовсім не вміти домовлятися. Ця проблема найбільш гостро торкається фахівців кризових професій, яким вкрай потрібно мати навички ефективного ведення перемовин, особливо в екстремальних умовах та ситуаціях стресу.
Що розглянули:
Психологічні особливості використання медіації та діалогу під час збройних конфліктів.
Основні правила ведення перемовин з терористами.
Перемовини в екстремальних умовах з деструктивними особами. Типи деструктивних особистостей та психологічні техніки встановлення зв'язку з ними.
Вирішення конфліктних ситуацій шляхом перемовин під час звільнення заручників і військовополонених, бандитських сутичок і рейдів, надзвичайних ситуацій, заворушень.
Навички встановлення психологічного контакту із злочинцем чи іншою деструктивною особистістю, методи накопичення вражень, психологічні прийоми та автоматичний діалог з деструктивною особистістю.
Перемовини з людьми, які страждають на синдром самогубства.
Ознаки прогресу ведення перемовин.
Професійний перемовник повинен справляти враження особи незацікавленої, заражати спокоєм, мати навички медіатора.
Він повинен концентруватися на практичних питаннях врегулювання конфлікту, уникати політичних і релігійних диспутів зі своїми опонентами, прагнути до налагодження особистого контакту з лідером деструктивного угруповання.
Важливою навичкою для перемовника є вміння «активно слухати і чути», він повинен уміти спрямовувати діалог і керувати ним, концентруватися на виконанні необхідних деталей.
Було надзвичайно цікаво, фахово та корисно!
Учасники діляться враженнями:
«Надзвичайно цікава лекція. Отримала багато потрібної та корисної інформації. Дякую за організацію таких цікавих зустрічей!»
(Тамта Варшанідзе - заступниця декана факультету права та соціальних наук БДУ / Грузія).
«Із задоволенням прослухала лекцію. Дякую за можливість слухати таких мудрих колег».
(Вікторія Портере - психологиня, професійна медіаторка, член Латвійської ради медіаторів).
«Дуже дякую за лекцію, було надзвичайно цікаво!»
(Анна Гольча, студентка БМА / Латвія).
«Дякую! Було дуже пізнавально!»
(Лілія Ребуха - завідувачка кафедри освітології і педагогіки ЗУНУ / Україна).
«Ця школа - чудова можливість для нас та для наших студентів. Дуже дякуємо!»
(Кеті Девадзе - психологиня, медіаторка, викладач БДУ / Грузія).