Студенти ЗУНУ зустрілися із співзасновницею маркетингової агенції в Португалії
Учасники Клубу маркетологів Західноукраїнського національного університету зустрілися із Оленою Бакало – співзасновницею і CEO агенції персоналізованого маркетингу в Інтернеті Iplace Portugal.
Пані Олена дала поради юнакам та дівчатам:
- персоналізувати означає доставити рекламне повідомлення правильній цільовій аудиторії у необхідний час, у необхідному місці та з ціною;
- для цього сегментуємо аудиторію на основі даних офлайн та онлайн поведінки та виводимо математичні закономірності вподобань покупців;
- як результат, бренд отримує тільки цільові контакти, а споживач взаємодіє тільки з рекламним повідомленням, яке його цікавить.
І ще на замітку маркетологам:
- у Португалії партнерські відносини формуються на основі спільних інтересів. Спершу спілкуються про інтереси, хобі, погоду та ін.;
- шлях від першої зустрічі до укладення угоди може тривати більше як 3 місяці. Не поспішайте, а насолоджуйтеся миттєвостями;
- щоб бути успішним у бізнесі необхідно генерувати ідеї, бути самоорганізованим і вміти комунікувати;
- ефективний маркетинг немає кордонів.
Дякуємо пані Олені за спілкування!