Digital Marketing Day

Дата: 1-06-2021, 09:32 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 На факультеті економіки та управління відбувся  круглий стіл «Перспективи підготовки Інтернет-маркетологів: кого потребують роботодавці».  Чи є майбутнє в SMM, яких спеціалістів-маркетологів  потребує ринок, що повинен вміти і знати сучасний випускник університету - розповіли практики сфери інтернет-маркетингу Світлана Власюк, Людмила Лукіян, Діана Малолєткіна та Юлія Щербина.

Студенти-першокурсники груп МАРК-11 та МАРК-12 мали можливість позмагатись інтелектуально та фізично у тематичному квесті на території студмістечка класичного університету Тернополя, виконати  експрес-практичні завдання у лабораторії нейромаркетингу та реклами ЗУНУ. 

Під гаслом «Переходь на цифру – позбудься мотлоху» завершився збір макулатури серед студентів-маркетологів. Виручені кошти будуть використані на потреби лабораторії нейромаркетингу та реклами (лампи і додаткові штативи фотософтів для предметної зйомки).