Digital Marketing Day
На факультеті економіки та управління відбувся круглий стіл «Перспективи підготовки Інтернет-маркетологів: кого потребують роботодавці». Чи є майбутнє в SMM, яких спеціалістів-маркетологів потребує ринок, що повинен вміти і знати сучасний випускник університету - розповіли практики сфери інтернет-маркетингу Світлана Власюк, Людмила Лукіян, Діана Малолєткіна та Юлія Щербина.
Студенти-першокурсники груп МАРК-11 та МАРК-12 мали можливість позмагатись інтелектуально та фізично у тематичному квесті на території студмістечка класичного університету Тернополя, виконати експрес-практичні завдання у лабораторії нейромаркетингу та реклами ЗУНУ.
Під гаслом «Переходь на цифру – позбудься мотлоху» завершився збір макулатури серед студентів-маркетологів. Виручені кошти будуть використані на потреби лабораторії нейромаркетингу та реклами (лампи і додаткові штативи фотософтів для предметної зйомки).