Навчання у міжнародній компанії з маркетингових досліджень «NielsenIQ»
Студенти-маркетологи класичного університету Тернополя Леонова Ірина (МАРК-41) та Павелко Валентин (МАРК-21) пройшли всеукраїнський відбір й успішно закінчили навчання в освітньому проєкті міжнародної дослідницької компанії NielsenIQ, яке тривало упродовж березня - травня 2021 року.
Юнаки та дівчата мали можливість спілкуватись з експертами у сфері маркетингу та працювати з реальними кейсами. Спільні роботи виконувались у команді студентів із різних університетів України, передбачали проведення досліджень, аналіз даних, створення презентацій, представлення ментору та отримання фідбеку.
Заняття у «NielsenIQ Academy» – освітній проєкт міжнародної дослідницької компанії «NielsenIQ» у колаборації з КНЕУ та ГО «Українська Асоціація Маркетингу», членами якої є колектив кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету.