Практикоорієнтоване навчання для студентів ЗУНУ
Упродовж тривалих років доброю традицією факультету фінансів та обліку Західноукраїнського національного університету є активне залучення стейкхолдерів до освітнього процесу та використання сучасних методів викладання фінансових дисциплін.
Нещодавно для студентів 2 курсу було проведено бінарну лекцію із дисципліни «Фінанси» на тему «Соціальні позабюджетні фонди», яка відублася у режимі діалогу двох сторін: викладачів-теоретиків: д.е.н, професорів кафедри фінансів ім. С.І. Юрія Тетяни Кізими та Зоряни Лободіної і фахівців-практиків: Володимира Івахова – заступника начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області, Віталія Толуб’яка – заступника начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області, д. е. н., професора та Петра Кузьмина – заступника начальника управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області.
Упродовж зустрічі, яку модерувала Тетяна Кізима, учасники обговорювали теоретичні і практичні аспекти нормативно-правових засад діяльності організаційної структури та суспільного призначення Пенсійного фонду, як потужного серед соціальних позабюджетних фондів України.
Володимир Івахов розповів про вагомі переваги і певні недоліки солідарної, накопичувальної і змішаної пенсійних систем та наголосив на необхідності боротьби із тіньовими виплатами заробітних плат.
З особливостями нарахування майбутньої пенсії, а також видами електронних послуг, які надаються Пенсійним фондом України та якими може скористуватися будь-який громадянин, ознайомив Петро Кузьмин.
Слухачі бінарної лекції також моделювали ситуації, пов’язані із вирішенням проблеми дефіциту бюджету Пенсійного фонду України та реальною можливістю за необхідності «докупити» собі майбутню пенсію.
Гарант освітньо-професійної програми «Фінанси» Зоряна Лободіна зосередила увагу на важливості залучення фахівців-практиків до підготовки майбутніх спеціалістів й очевидних перевагах організації освітнього процесу із використанням інноваційних підходів викладання фахових дисциплін.