Відбувся круглий стіл
18 травня кафедра маркетингу класичного університету Тернополя спільно із кафедрою маркетингу Полтавського університету економіки і торгівлі та кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю Національного авіаційного університету провели круглий стіл на тему: «Використання штучного інтелекту в маркетингу»
Послухали та обговорили такі доповіді:
- Хрупович Світлана Євгенівна, к.е.н., доцент кафедри маркетингу, Західноукраїнський національний університет,
«Штучний інтелект: системне розуміння студентами в освітній програмі «Маркетинг»;
- Процишин Юлія Тарасівна, к.е.н., старший викладач кафедри маркетингу,
Західноукраїнський національний університет,
«Автоматизація процесів за допомогою чат-бота»;
- Ревасевич Віталій, Західноукраїнський національний університет,
«Штучний інтелект в маркетингу закладів громадського харчування»;
- Відоменко Аліна та Гуляницький Олександр, Національний авіаційний університет,
«Віртуальні інфлюенсери у маркетингу»;
- Торяник Валерія, Полтавський університет економіки і торгівлі,
«Чат-боти як інструмент штучного інтелекту та їх застосування в маркетингу»;
- Даценко Назар, Полтавський університет економіки і торгівлі,
«Штучний інтелект у маркетингу соціальних мереж»;
- Куцан Олена Іванівна, старший викладач кафедри реклами і зв’язків з громадськістю, Національний авіаційний університет,
«Цифрове майбутнє фешн брендів: метавсесвіт, цифрова мода та NFT».