Видано посібники з маркетингу

Дата: 21-10-2022, 09:30 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Колектив кафедри маркетингу факультету економіки та управління Західноукраїнського національного університету видав посібники:

  • - «Комплексний Інтернет-маркетинг», автор Тетяна Борисова;
  • - «Студії креативного маркетингу», автори Світлана Хрупович і Юлія Процишин;
  • - «Маркетинг»,  колектив авторів кафедри маркетингу ЗУНУ;
  • - «Моделювання та прогнозування маркетингу», автор Світлана Хрупович;
  • - «Стратегічний маркетинг»,  автор Юлія Процишин;
  • - «Рекламний менеджмент»,  автор Неля Іванечко;
  • - «Управління маркетинговм», автор Володимир Дудар.

Прикріплюємо посилання на електронні варіанти посібників: http://dspace.wunu.edu.ua/