Видано посібники з маркетингу
Дата: 21-10-2022, 09:30 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю
Колектив кафедри маркетингу факультету економіки та управління Західноукраїнського національного університету видав посібники:
- - «Комплексний Інтернет-маркетинг», автор Тетяна Борисова;
- - «Студії креативного маркетингу», автори Світлана Хрупович і Юлія Процишин;
- - «Маркетинг», колектив авторів кафедри маркетингу ЗУНУ;
- - «Моделювання та прогнозування маркетингу», автор Світлана Хрупович;
- - «Стратегічний маркетинг», автор Юлія Процишин;
- - «Рекламний менеджмент», автор Неля Іванечко;
- - «Управління маркетинговм», автор Володимир Дудар.
Прикріплюємо посилання на електронні варіанти посібників: http://dspace.wunu.edu.ua/