» » Інтелектуальна гра «Що? Де? Фінанси!»

Інтелектуальна гра «Що? Де? Фінанси!»

Дата: 24-10-2022, 10:22 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Навчальний процес на факультеті фінансів та обліку Західноукраїнського національного університету завжди є насиченим і цікавим, адже в процесі викладання дисциплін студенти мають змогу засвоювати отримані знання з використанням інтерактивних методик та практик.

У межах вивчення дисципліни «Фінанси» (керівник курсу – д.е.н., професорка Тетяна Кізима) студенти груп ФМ-21 і ФМ-22 організували і провели інтелектуальну гру «Що? Де? Фінанси!», закріпивши в інтерактивній формі набуті знання з теми «Податки і податкова система».

Змагання проходили між командами «Вовки з Уолл-стріт» (Валентин Бойко, Богдан Вітів, Вікторія Довбенко, Владислав Лисий, Сергій Миц, Володимир Мурза, Назар Назарчук, Юля Сисак, Назар Шайновський) і «Податкові агенти» (Діана Болотюх, Уляна Вітвіцька, Анастасія Кусень, Ольга Леськів, Зоряна Папуга, Мар’яна Пискливець, Лілія Сорока) та складалися із 5 раундів, які майстерно провів Микола Кондратюк.

У раунді «Розминка» юнаки та дівчакта продемонстрували знання основ теорії податків. Під час раунду «Крокодил» учасники команд відгадували зашифровані суперниками у пантомімах і жестах податкові терміни. У раунді «Чорний ящик» молодь повинна була відгадати пов’язані із податками предмети, заховані у ящику. «Музичний конкурс» спонукав учасників на швидкість вгадувати виконавців і назви музичних композицій, у яких згадуються податкові чи фінансові терміни. «Бліц-турнір» провела Тетяна Олексіївна, перевіривши уважність та вдумливість студентів при засвоєнні і дискутуванні лекційного матеріалу. Упродовж гри прозвучало багато цікавих фактів про податки та оподаткування як з вітчизняного, так і зарубіжного досвіду.

Родзинкою інтелектуальної гри стала хвилинка авторської поезії від Миколи Кондратюка. Тому, учасники інтерактивного заходу вкотре довели, що цікаве навчання, молодість і романтичні почуття є невід’ємними складовим насиченого студентського життя!

Безперечно, такі методики засвоєння навчального матеріалу є надзвичайно корисними і продуктивними в сучасному освітньому процесі, сприяють набуттю студентами фахових знань і навиків з досліджуваної проблематики, а робота у команді гуртує студентство і дає змогу реалізовувати неординарні та креативні ідеї на практиці.