Зустріч із директором тернопільського оздоровчого комплексу «Алігатор» Олександром Романовим
За ініціативи кафедри міжнародного туризму і готельного бізнесу навчально-наукового інституту міжнародних відносин ім. Б.Д. Гаврилишина Західноукраїнського національного університету відбувся круглий стіл «Hospitality Management: Professional Upgrade».
Зі студентами і викладачами класичного університету Тернополя спілкувався Олександр Романов – власник та директор тернопільського оздоровчого комплексу «Алігатор». У ході зустрічі він обговорив з присутніми сучасні тенденції розвитку підприємств сфери гостинності, розповів про виклики сьогодення в сфері гостинності та шляхи їх вирішення, складові успіху сучасного бізнес-лідера та зазначив, як відбувається управління оздоровчим комплексом.
На зустрічі також були присутні Анастасія Романова – заступник директора оздоровчого комплексу “Алігатор”, Ірина Іващук – директор ННІМВ ім. Б. Д. Гаврилишина, Оксана Гугул – завідувач кафедри міжнародного туризму і готельного бізнесу, викладачі та студенти кафедри міжнародного туризму і готельного бізнесу.
«Для бізнесу потрібна здорова конкуренція, адже це постійне вдосконалення якості та модернізація, впровадження нових концепцій й реалізація нових ідей. Важливо пам’ятати, що формула успіху життя - це думка + слово + дія», - зазначив Олександр Анатолійович.
Анастасія Романова наголосила: “Метою діяльності підприємств сфери гостинності є завоювати та втримати клієнтів ненав’язливим, доброзичливим способом. Адже клієнт має стати адвокатом бренду підприємства гостинності!”.
Оксана Гугул підкреслила, що економіка вражень орієнована на персоналізацію та формування відчуття важливості кожного клієнта. Тому сучасна сфери гостинності поєднує враження, довіру клієнтів та прибуток підприємств.
“В сучасному гіпердинамічному світі надзвичайно важливо бути готовими до змін, розвиваючи при цьому нестандартність мислення і адаптивність. Також трендом сьогодення є взаємовигідна співпраця бізнесу, наукових установ та держави. Сьогодні ми зробили перший крок до спільних проектів”, - каже Ірина Іващук
Жвава дискусія серед учасників заходу розгорнулась навколо викликів сьогодення в сфері гостинності та шляхів їх вирішення, обговорили також сучасні тенденції розвитку підприємств сфери гостинності; ефективний стиль управління оздоровчим комплексом; “економіка вражень” та “економіка довіри” в сучасному бізнесі; складові успіху сучасного бізнес-лідера.
Відрадно, що такі зустрічі сприяють підготовці висококваліфікованих спеціалістів. Щоденна наполеглива праця – основа успішного розвитку кожної особистості!