Тренінг від АТ КБ «ПриватБанк» для студентів освітньо-професійної програми "Банківська справа"
У четвер, 3 листопада 2022 року, для студентів групи ФБС – 41 та учасників студентського наукового гуртка «Банківський аналітик» кафедри фінансових технологій та банківського бізнесу відбулося тренінг-заняття на тему «Базові основи обслуговування клієнтів банку: психологічні аспекти спілкування з клієнтами банку». Захід провела консультант контакт-центру в м. Тернопіль АТ КБ «ПриватБанк» Лілія Константинова.
Доповідачка розповіла про основні банківські продукти АТ КБ «Приватбанк» і зосередила свою увагу на принципах ефективної комунікації в банку, основних компонентах системи якісного обслуговування клієнтів банку. Багато уваги було приділено психологічним аспектам діяльності працівників банків, аналізу психологічних вимог до працівників банку.
Ліля зазначила, що банк - це структура, яка працює з клієнтами і має пряму залежність ефективності результатів від того, як взаємодіють з клієнтами працівники. Головне для банківського працівника, це вміння спілкуватися, говорити з іншою людиною, вміння зняти його внутрішнє напруження при потребі, особливо тепер в умовах воєнного стану. Тому серед професійних якостей банківського працівника важливими є також емоційна стійкість, стійкість до фізичних та моральних навантажень (які тут часто мають місце), висока відповідальність.
Працівник банку має знаходити підхід до різноманітних людей, оскільки він обслуговує як студентів і пенсіонерів, так і потужні підприємства, тому важливими є навички дотримуватися алгоритму і стандарту, а також чіткість і точність в роботі.
У ході заняття Лілія Константинова навела конкретні приклади різних ситуацій з клієнтами і як правильно поступати в тих чи інших ситуаціях, відповіла на запитання студентів.