Тренінг «Бренд.Соцмережі.Комунікація»
Нещодавно працівники пресслужби Західноукраїнського національного університету провели тренінг «Бренд. Соцмережі. Комунікація» для студентів-другокурсників соціально-гуманітарного факультету.
Виступаючи перед бакалаврами освітніх програм «Графічний дизайн» і «Менеджмент соціокультурної діяльності», фахівець Катерина Божаківська розповіла про брендбук класичного університету Тернополя, правила використання айдентики, а також зосередила увагу слухачів над візуальною складовою соцмереж.
«Разом із командою ми щодня працюємо над формуванням позитивного іміджу нашого університету, вивчаємо нові платформи, розробляємо актуальний контент для наших студентів, дотримуючись правил нашого брендбуку», - зазначила Катерина Божаківська.
Тренінг про феномен корпоративного бренду Західноукраїнського національного університету відбувся у контексті вивчення дисципліни «Корпоративна культура» (керівник курсу – доцент Надія Білик). Саме навчаючись у практиків, майбутні фахівці здобули не лише нові теоретичні знання, а й набули досвіду у формуванні таких складових корпоративної культури, як символи: логотип, герб, корпоративний стиль, корпоративні ЗМІ тощо.
Із ґрунтовної розповіді доповідача, юнаки та дівчата довідалися про вимоги до комунікації зі здобувачами вищої освіти в ЗУНУ, особливості формування корпоративної ідентичності у соціальних мережах.