Студенти ННІК вправлялися у практичних навичках ведення перемовин із британським фахівцем
«Надзвичайно насичено та цікаво відбувся практичний модуль для студентів навчально-наукового інституту комунікацій Західноукраїнського національного університету від The Negotiation Club (TNC). Студенти вже отримали теоретичні знання з основ перемовин від професорів програми, викладачів та практиків, які підтримують їх чудовими ідеями щодо мистецтва перемовин, але саме цього разу вперше вони потрапили до практики перемовин за призначенням. Фантастично, але під час наших занять я на власні очі бачив, як вони направду вели переговори, при чому усі вони використовували свої особисті стилі», – так на своїй сторінці в Linkedin про студентів ЗУНУ написав Філіп Браун, британський експерт, засновник та директор Клубу перемовин «The Negotiation Club», запрошений директоркою ННІК Оксаною Коваль.
Впродовж 1-4 грудня 2022 року майбутні перемовники та медіатори практикували з допомогою інноваційного авторського інструментарію пана Брауна «Negotiation Cards», що слугує для моделювання ситуацій ведення бізнес-перемовин та вироблення навичок у цій сфері.
Отож, студенти магістерської освітньої програми «Психологія перемовин та медіація» отримали цінний практичний досвід від британського експерта у форматі чотирьох сесій воркшопів, приурочених розширенню знань про бізнес-перемовини й виробленню практичних навичок ведення перемовин. Цікаво, легко та у доступній ігровій формі учасники опановували практику і тактику ведення перемовин, виробляли навички спостереження у перемовинах, осягали мистецтво багатоваріантних перемовин.
Пан Браун наголошує: «Картки для перемовин «Negotiation Cards» – найефективніший доступний ресурс для практикування навичок перемовин».
Адже, серед найважливіших речей, які роблять успішні перемовники, наступні:
- Практика. Практикуйте свої перемовини поза реальними перемовинами в реальному світі. Ви ніколи не зустрінете футбольну, бейсбольну чи баскетбольну команду на вершині своєї гри, яка не тренувалася. Чому це має відрізнятися від навички ведення перемовин?
- Завжди враховуйте «чому» за «що»: подумайте, чому використовується певне формулювання та як чиясь мова тіла відображає відповідь на поставлене вами запитання.
- Активне слухання. Активне слухання є фундаментальною якістю та навичкою. Йдеться про використання відповідних технік постановки запитань та спробу зрозуміти аргументацію сказаного.
Поміркуйте. Виділіть час, щоб подумати про те, що відбувалося під час перемовин.
Філіп вважає, що кожна людина має свій власний стиль перемовин, лише варто його виробити у практикуванні. Тож, основний фідбек, який зробили студенти після дуже захопливого навчання з британським фахівцем, є слова Конфуція:
«Скажи мені – і я забуду, покажи мені – і я запам'ятаю, дай мені зробити – і я зрозумію».