«SOFT SKILLS SCHOOL» на соціально-гуманітарному факультеті
У межах роботи школи вихідного дня з розвитку «гнучких» навичок «SOFT SKILLS SCHOOL» соціально-гуманітарного факультету працівники пресслужби Західноукраїнського національного університету провели інтерактивні заняття із учнями тернопільських закладів освіти.
Школярі мали змогу послухати тренінг «Бренд.Соцмережі.Комунікація». У ході спілкування юнаки та дівчата дізналися про особливості ведення соціальних мереж у 2022 році та специфіку їх оформлення, платні й безкоштовні інструменти просування, вплив соцмереж на суспільство, що таке бренд та брендинг, розглянули контент класичного університету Тернополя і соціально-гуманітарного факультету та відеолихоманку сучасності ТІКТОК. «Коли ви розробляєте контент, важливо ретельно продумувати візуальну складову, грамотно оформляти тексти, користуватися різноманітними програмами для фото, відео, сторіс, а також обов’язково відстежувати статистику, адже складно працювати ефективно, якщо не бачиш результатів», - заначила Катерина Божаківська.
Згодом молодь працювала над удосконаленням навичок командної роботи, ближче знайомилася з учасниками школи та об’єднувала свої зусилля, аби ефективно проводити час із однолітками.
Родина соціально-гуманітарного факультету ЗУНУ продовжує активно працювати із амбітними і креативними учнями, формує та розвиває універсальні навички, які дають змогу швидко адаптуватися до нових умов, вирішувати нестандартні завдання й взаємодіяти з іншими людьми.
«SOFT SKILLS SCHOOL» на СГФ – це школа молодих, творчих особистостей, які обрали шлях особистісного самовдосконалення.
Разом формуємо молодь сучасного, креативного та гнучкого суспільства!