Школярів ознайомили із професією маркетолога
Понад 20 учнів 10-11 класів Тернопільської ЗОШ №24 у ході екскурсії відвідали класичний університет та ознайомились із практичною стороною роботи маркетолога в лабораторії нейромаркетингу та реклами. Старшокласники мали змогу взяти участь у лабораторному експерименті із відстеження руху очей (айтрекінг), який використовується для дослідження зон уваги покупця в супермаркеті, на банерах, постерах і т.д., ознайомились із технічним забезпеченням у роботі маркетолога (фотобокс, фотософти, фотоворота, камери, стабілізатор, графічний планшет, засоби запису звуку, електроенцефалограф), спробували вгадати який запах аромамасел у якій сфері бізнесу використовують в аромамаркетингу, отримали відповіді на запитання стосовно професії маркетолога і особливостей її вивчення у класичному університеті Тернополя. Всі учасники екскурсії виявили бажання долучитися до безкоштовної зимової школи з нейромаркетингу, яку зовсім скоро проводитиме кафедра маркетингу для школярів.