Триває зимова школа з нейромаркетингу
Нещодавно учасники школи з нейромаркетингу мали можливість ознайомитися з 4 темами. Під час 1 зустрічі юнаки та дівчата дізналися, що таке нейромаркетинг, які нейроприйоми використовує Олексій Арестович та чому до нейродосліджень звернулася співачка Надя Дорофєєва і ТМ Молокія.
На 2 занятті обговорили, як використання результатів нейромаркетингових досліджень дозволили відомим брендам обрати успішні стратегії просування продукту на ринок.
У 3 темі розглянули фактори, що впливають на рішення покупців та закони поведінки споживачів.
Під час 4 теми «Сенсорний маркетинг» слухачі обговорили, як маркетологи за допомогою органів чуття допомагають споживачу прийняти те чи інше рішення.
Після закінчення школи учасники отримають сертифікати та зможуть відвідати екскурсію у лабораторію нейромаркетингу і реклами ЗУНУ.
Попереду нові цікаві теми та спілкування!