Медіація як комерційна послуга: що наразі?
Доцентки кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності соціально-гуманітарного факультету Західноукраїнського національного університету Ольга Блашків та Олена Конопліцька разом із 93 іншими гостями взяли участь у відкритій події «Медіація як комерційна послуга: що наразі?». Спілкувалися із випускницею і тренеркою, партнеркою Українського центру медіації (УЦМ), започаткованого при Києво-Могилянській бізнес-школі, адвокатесою, медіаторкою у юридичній фірмі «Кайрен» Оленою Ткаченко. Окрім можливості поставити запитання про секрети успіху в медіації, учасники заходу дізналися лайфхаки та цікавий досвід успішної медіаторки Олени та лайфхаки. Основна теза розмови: «Медіація – вірусна штука. Клієнти в медіації нею заражаються і потім розповідають, радять іншим – або самі приходять навчатися».
Посилання на відеозапис: https://youtu.be/v_t4OaT4U9s