Маркетингове дослідження ринку послуг для людей з обмеженими можливостями
Упродовж січня-лютого 2023 року вісім студентів 1-3 курсів взяли участь у маркетинговому дослідженні ринку послуг для людей з обмеженими можливостями в Лановецькій, Збаразькій, Залозецькій, Трибухівській та Великоберезовицькій територіальних громадах. У межах гуртка кафедри маркетингу "Маркетингові дослідження" студенти практикувались в таких видах та етапах маркетингових досліджень, як інтерв'ю, спостереження, складання запитів на доступ до публічної інформації, розробка анкети, формування звіту та презентація результатів дослідження. В онлайн-форматі завідувачка кафедри Тетяна Борисова розповідала про всі етапи підготовки маркетингового дослідження, особливості процесу надання адміністративних, соціальних і медичних послуг для людей з обмеженими можливостями, розробки анкет, аналізу отриманих результатів. В офлайн-форматі, під час особистого спостереження в установах, студенти ознайомилися із особливостями інклюзивної освіти, медицини, послугами ЦНАП та ЦНСП кожної тергромади. У ході маркетингового дослідження виявлено низку випадків недоступності послуг для людей з особливими потребами. Результати досліджень надіслано для вивчення і виправлення недоліків керівництву досліджуваних ОТГ. Тему дослідження підказала громадська організація "Відродження нації", спеціалісти якої є стейкхолдером ОПП "Маркетинг".
Юнаки та дівчата отримали сертифікати про участь у маркетинговому дослідженні від голови правління ГО "Відродження нації" Галини Кравець та перейняли практичний досвід проведення маркетингового заходу.