Культура підприємництва та студентські стартапи
Для успішного розвитку студентських стартапів окрім технологічної та підприємницької складової важливою є культура підприємництва, яка заохочує студентів започатковувати нові компанії. Перебуваючи в просторі, оповитому аурою можливостей і співпраці, молодь об’єднується у команди, поєднує свої вміння та навички для досягнення спільної мети, підштовхує один одного, м’яко конкуруючи. Тепер їх інфіковано «вірусом підприємництва».
В основі цієї культури підприємництва є рольові моделі, і це не абстрактні ідоли, а дуже реальні люди, які нічим не відрізняються від інших.
Цього тижня учасники курсу "Мій стартап" спілкувалися з Яною Чабай, випускницею соціально-гуманітарного факультету Західноукраїнського національного університету та співзасновницею дитячого центру розвитку та психології «Нумо».
Центр унікальний своїм комплексним підходом до турботи про психологічний розвиток дітей, як тих що мають розлади, так і тих, які не мають жодних порушень чи особливих освітніх потреб.
Під час зустрічі Яна поділилася своєю історією створення студентського стартапу, адже ідея зародилася ще під час навчання, вона почала її реалізовувати ще будучи студенткою. Також Яна розповіла про свій досвід створення бізнесу у розпал війни, формування ідейних засад центру, пошуку клієнтів та шляхів задоволення їх потреби.
До речі, технологічну основу свого стартапу Яна заклала у своєму дипломному проєкті.