Семінарське заняття «Закони поведінки споживачів»
Дата: 27-04-2023, 12:10 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю
У межах семінарського заняття «Закони поведінки споживачів» з дисципліни «Нейромаркетинг» студенти-маркетологи 4-го курсу не в аудиторії, а у спортзалі вивчали взаємозв'язок фізичних та емоційних реакцій людини, дію гормонів і нейромедіаторів на поведінку людини, а також опановували навички подолання тривожності.
Майстер-клас провела інструкторка з пілатесу, реабілітологиня та педагог-біолог Наталя Чеканова у спортивному клубі «Ендорфін».
Знання механізму дії гормонів і нейромедіаторів, а також особливостей емоційних станів споживачів допоможе майбутнім маркетологами краще розуміти цільову аудиторію клієнтів і формувати стратегію комунікації.