Marketing week на ФЕУ!
На факультеті економіки та управління Західноукраїнського національного університету відбувся Marketing week.
У понеділок молодь ознайомилася і випробувала обладнання лабораторії нейромаркетингу та реклами у вестибюлі корпусу №3; студенти груп МАРК-11 і МАРК-12 долучилися до квесту на території ЗУНУ, який організували для них студенти 4-го курсу; охочі взяли участь у нейромаркетинговому експерименті у межах проєкту 101085491 — EEACCCES — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH «European experience of adaptation to climate change: concept of energy security»/«Європейський досвід адаптації до змін клімату: концепт енергетичної безпеки». Насиченим був також вівторок, адже був майстер-клас «Емоції в маркетингу» з пробірками, колбами, говорили як гормони і емоції впливають на поведінку покупців; студенти і гості взяли участь у науковому круглому столі «Брендинг території». Гостя, засновниця креативного кластеру «Na пошті» Марічка Юрчак розповіла про особливості бренду м.Тернопіль, студенти презентували власні проєкти, декан Віктор Островерхов вручив сертифікати.
У середу був пітчинг по субкультурах із старшокласниками м.Тернополя. Учні шкіл, коледжів презентували свої проєкти із геймерства, здорового способу життя, «Альтушки» у лабораторії нейромаркетингу та реклами класичного університету Тернополя, були учасниці танцювального кавер-гурту. Також був цікавий майстер-клас з аромамаркетингу outdoor, вивчали у яких випадках бізнесу, які запахи доречні, слухали історії аромамаркетингу відомих фірм, тестували аромамасла та гіпоалергенні аромарідини «Новий автомобіль», «Креативність», «Бутік», «Шкіра», «Різдво» та інші цікаві запахи, які використовують у нейромаркетингу.
У четвер була практична у супермаркеті «Сільпо», де керівник магазину Богдан Полуліх розказав студентам-маркетологам про тонкощі мерчандайзингу, спростував відомі міфи і розповів про особливості впливу розташування товарів, полиць і стелажів на покупця. Також юнаки та дівчата проводили на території студмістечка опитування, метою якого було виявити чи знають студенти і викладачі університету класиків маркетингу;
У п’ятницю провели Всеукраїнську наукову конференцію «Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи». Учасники доповідали на цікаві теми, особливу увагу викликала доповідь стейкхолдера кафедри, тренера - Басараб Аліни, маркетолога за освітою, власниці поні-клубу «Shetland», яка розповіла про нейромаркетингові технології у кінному бізнесі та спорті.
У неділю відбулися наукові пікніки на Театральній площі м.Тернопіль, де студенти і викладачі показували цікаві експерименти дітям, розповідали про професію маркетолога.