Завідувачка кафедри маркетингу ФЕУ взяла участь у семінарі «Cтратегічна сесія ІГКР: напрацювання нових інструментів ІГКР для воєнного та післявоєнного періодів»
Завідувачка кафедри маркетингу факультету економіки та управління Західноукраїнського національного університету – Тетяна Борисова взяла участь у семінарі «Cтратегічна сесія ІГКР: напрацювання нових інструментів ІГКР для воєнного та післявоєнного періодів», який проходив 26-28 липня.
Захід організовував Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами у співпраці із FES-Ukraine.
Тетяна Михайлівна представила освітні практики студентів класичного університету Тернополя у галузі реклами, лабораторію нейромаркетингу та реклами ЗУНУ, діяльність колективу кафедри маркетингу у сфері протидії дискримінаційній рекламі в Тернопільській області.
Також у зустрічах взяли участь очільники регіональних представництв комітету, представники ДПСС, освітяни-маркетологи та юристи.
Упродовж трьох днів учасники заходу мали можливість представити результати діяльності своїх підрозділів, обмінятися досвідом та техніками протидії появі дискримінаційного рекламного контенту, ознайомитися із змінами у чинному рекламному законодавстві, дослідити використання сексистського контенту у соціальній рекламі та у комунікаціях волонтерських об’єднань, розробити хедлайни у громадських комунікаціях, обговорити експертні заключення ІГКР через призму змін у рекламному законодавстві України.
У фокусі стратегічної сесії був також аналіз тенденцій змін рекламного контенту із початком повномасштабного вторгнення. Було виокремлено та проаналізовано ключові тематичні та структурні зміни у рекламних сюжетах, визначено коло найактивніших рекламодавців, напрацьовані можливі алгоритми для подальшої плідної співпраці.
Дякуємо усім присутнім за плідну роботу та Збройним Силам України за змогу зустрітися в офлайн-форматі.