» » Реалізація міжнародного проєкту «Спільне міжнародне онлайн-навчання для сприяння сталості, розширення можливостей і стійкості енергетичних мереж та диджиталізації вищої освіти»

Реалізація міжнародного проєкту «Спільне міжнародне онлайн-навчання для сприяння сталості, розширення можливостей і стійкості енергетичних мереж та диджиталізації вищої освіти»

Дата: 22-08-2023, 17:25 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

  Західноукраїнський національний університет розпочинає реалізацію міжнародного проєкту «Спільне міжнародне онлайн-навчання для сприяння сталості, розширення можливостей і стійкості енергетичних мереж та диджиталізації вищої освіти» (COIL-SERENADE), який фінансується програмою Еразмус+ за напрямом «Розвиток потенціалу вищої освіти».

 Цей проєкт сприяє сталості, розширенню прав,  можливостей та стійкості у сфері енергетичних мереж і вищої освіти. Викладачі та студенти мають змогу налагоджувати інноваційну співпрацю, вдосконалювати цифрові та професійні навички.

Основна увага проєкту «COIL-SERENADE» зосереджена на розробці та впровадженні спільних міжнародних навчальних онлайн-курсів, які поєднують покращення якості освіти в енергетичному секторі і розвиток міждисциплінарних навичок.

Найважливішим є те, що проєкт спрямований на вирішення проблем, пов’язаних із повномасштабною війною росії проти України. Усвідомлюючи вплив цих викликів на національну систему освіти, проєкт має мету розробити ефективні стратегії, які прокладуть шлях до сучасної та сталої системи освіти в Україні. Беручи участь у вирішенні цих проблем, команда ЗУНУ прагне відігравати ключову роль у створенні стійкішої та перспективнішої системи освіти у країні.

Основні види діяльності включатимуть навчання партнерів у галузі розробки та впровадження курсів спільного міжнародного навчання онлайн з індивідуальними тематичними дослідженнями, стратегії для розвитку цифрової системи освіти в Україні; створення онлайн-спільноти для обміну знаннями.

Очікувані результати проєкту передбачають вдосконалення системи викладання та навичок XXI століття, а також використання міждисциплінарного досвіду навчання та формування стратегії для (пере)будови сучасної української освітньої системи.

Бажаємо успіхів та досягнення нових вершин  у сфері інтернаціоналізації!