Екскурсія у лабораторії нейромаркетингу
Колектив кафедри маркетингу факультету економіки та управління Західноукраїнського національного університету проводить безкоштовні екскурсії у лабораторії нейромаркетингу та реклами для учнів шкіл та студентів коледжів.
Нещодавно у лабораторію завітали студенти Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола, Тернопільського коледжу харчових технологій і торгівлі, ВСП «Фаховий коледж економіки, права та інформаційних технологій ЗУНУ». Відвідувачі ознайомилися із основними напрямами роботи маркетолога, обладнанням, яке використовують маркетологи у своїй діяльності; взяли участь у майстер-класі із нейромаркетингу про вплив шоколаду, гормонів, емоцій на поведінку споживачів; дізналися про особливості аромамаркетингу, як він впливає на продажі відомих брендів; протестували аромарідини та ефірні олії, доречні для певних видів бізнесу. Серед понад 60 аромарідин та олій є запах «Новий автомобіль», «Шкіра», «Свіжа бавовна», «Різдво», «Креатив», «Мохіто», «Глінтвейн», «Енергія», «Хліб», «Шоколадний брауні» та інші. Усі охочі мають змогу ознайомитися із роботою маркетолога та обрати свою майбутню професію.
Запрошуємо на екскурсії у 2024 році, яка триває 1 годину. Група учасників – до 15 осіб. Щодо організаційних питань звертайтеся на кафедру маркетингу ЗУНУ (к.3108, +380957171933).