Опубліковано електронні видання кафедри маркетингу ФЕУ
Опубліковано електронні видання кафедри маркетингу факультету економіки та управління, рекомендовані вченою радою ЗУНУ: «Словник понять і термінів з Інтернет-маркетингу» (Т.Борисова); «Словник понять і термінів з маркетингу» ( Т.Борисова, Л.Галько, В.Дудар, Н.Іванечко, Р.Окрепкий, Ю.Процишин, С.Хрупович); «Термінологія з маркетингу соціальних мереж (SMM)» (Ю.Процишин).
У словниках представлено у систематизованому вигляді базова термінологія з дисциплін «Інтернет-маркетинг», «Маркетинг»та «Маркетинг соціальних мереж (SMM)». Видання будуть корисні студентам закладів вищої освіти, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг» та інших спеціальностях галузі знань «Управління та адміністрування» всіх форм навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Словниками можна користуватися онлайн, оскільки вони розміщені в репозитарії бібліотеки ЗУНУ за посиланнями:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49380
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49382