ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи»
Дата: 13-05-2024, 10:30 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю
Запрошуємо студентів, аспірантів та молодих учених взяти участь у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи», яка відбудеться 23-24 травня 2024 року.
Організатор – кафедра маркетингу факультету економіки та управління Західноукраїнського національного університету.
Тематичні напрями роботи:
- Проблеми і перспективи нейромаркетингу та поведінки споживача.
- Актуальні проблеми продажів онлайн та офлайн.
- Штучний інтелект як сучасний інструмент маркетингового аналізу.
- Актуальні вектори розвитку цифрового розвитку.
- Сучасні детермінанти розвитку класичного маркетингу.
Робочі мови конференції: українська, англійська.
Контактні особи: 067 960 48 36 – Володимир Дудар; 098 790 19 13 – Олена Борисяк.