» » Круглий стіл «Автоматизовані банківські системи в АТ АКБ «Львів»

Круглий стіл «Автоматизовані банківські системи в АТ АКБ «Львів»

Дата: 24-05-2024, 09:00 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Кафедра фінансових технологій та банківського бізнесу спільно із АТ АКБ «Львів» провели круглий стіл «Автоматизовані банківські системи в АТ АКБ «Львів».

До проведеного заходу у межах Дня науки долучилися заступник начальника Тернопільського відділення №1 АТ АКБ «Львів» Анатолій Гладиш, викладачі кафедри, що забезпечують реалізацію ОПП «Банківська справа» – д.е.н., професор Богдан Луців; к.е.н., доценти Ярослав Чайковський, Ольга Іващук, Богдан Сенів та студенти груп ФБС-31 і ФБС-41.

АТ АКБ «Львів» був вибраний не випадково, оскільки позиціонує себе банком вільних людей. Саме вільні люди є носіями економічної свободи та підприємницької ініціативи, тому АТ АКБ «Львів» намагається всебічно підтримувати їхні прагнення та надає доступ до вільного капіталу задля зміцнення економіки України.

У презентаційному викладі матеріалу Анатолій Гладиш розкрив експлуатаційні можливості автоматизованих систем, які базуються на АБС Б2, з якою студенти ОПП "Банківська справа" знайомі вже під час проведення практичних занять з дисциплін банківського циклу.

Особливу увагу було зосереджено на системі CREATIO, яка використовується при обслуговуванні усіх банківських продуктів. Так, використовуючи карту процесів банку, доповідач розкрив механізм побудови автоматизованих процесів на відповідних рівнях: маркетинг, фронт-офіс, кредитування, управління клієнтським досвідом, верифікація та андерайтинг.

Важливо виокремити, що АТ АКБ «Львів» є стейкхолдером ОПП «Банківська справа» освітніх рівнів «Бакалавр», «Магістр». Тому Анатолій Гладиш зазначив пропозиції щодо посилення практико-орієнтованого навчання.

Зокрема, ґрунтовніше вивчати Microsoft Excel, що дозволить у практичній банківській діяльності майбутнім фахівцям налаштовувати «розумні» таблиці, застосовувати формули масивів, створювати інтерактивні дашборди, змінні, цикли і масиви.

Наступним етапом в цьому напрямі стане підвищення ефективності банківського бізнесу за допомогою штучного інтелекту.