Виїзний клуб маркетологів
Студенти та викладачі кафедри маркетингу факультету економіки та управління Західноукраїнського національного університету взяли участь у виїзному клубі маркетологів. Вони завітали у бізнес-центр «Промприлад. Реновація», у м.Івано-Франківськ, та проаналізували його стратегію маркетингу, ознайомилися із айдентикою міста Івано-Франківськ, обговорили сфери застосування аромамаркетингу, представили командні аромакапсули для різних видів бізнесу, використовуючи набори аромарідин і ефірних олій з лабораторії нейромаркетингу та реклами ЗУНУ. Також молодь та викладачі зіграли екологічну гру «ZARA, зачекай!» про усвідомлене споживання, поїхали до водоспаду «Пробій» та на Гуцульський сувенірний ринок, змагалися у діловій грі «6 капелюхів мислення» Едварда де Боно, піднялись до карпатської гойдалки та Чемегівського каньйону, відвідали Музей звичаєвої символіки Гуцульщини (с.Микуличин), переглянули майстер-клас із приготування справжнього гуцульського баношу і провели маркетинговий аналіз послуг в Буковелі.