» » Тренінг для бізнес-леді «Стратегії ведення переговорів у жіночому бізнесі»

Тренінг для бізнес-леді «Стратегії ведення переговорів у жіночому бізнесі»

Дата: 9-07-2024, 16:05 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Нещодавно директор навчально-наукового інституту комунікацій класичного університету Тернополя Оксана Коваль на запрошення центру підтримки підприємців «Дія. Бізнес у Тернополі» провела тренінг «Стратегії ведення переговорів у жіночому бізнесі» в бізнес-клубі «Advanta».

Захід було організовано в межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація малих та середніх підприємств», яку за дорученням Європейського Союзу та уряду Німеччини реалізує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Під час події учасники опанували ефективні стратегії та тактики переговорних процесів від встановлення цілей до застосування різних стилів комунікації, занурилися в аналіз альтернативних варіантів, розглядаючи підхід до переговорів із заздалегідь визначеними планами дій, говорили про анатомію перемовин, визначали психологічні аспекти успішних перемовин, опановували мистецтво постановки питань та оволодівали навичками активного слухання, вчилися зберігати емоційну стійкість перемовника у важких бізнес-ситуаціях.

Спеціальним бонусом для учасниць на завершення заходу було проведення бізнес-гри щодо вироблення навичок ведення бізнес-перемовин за допомогою інноваційного практичного інструментарію «Negotiation Cards» від автора методу Філіпа Брауна – засновника британського клубу перемовин «The negotiation club». Професійний переклад та супровід гри здійснювала Анастасія Мартиневич – координатор з міжнародної діяльності ННІК ЗУНУ.

Тренінг пройшов легко, динамічно у теплій атмосфері та зі щирими емоціями.  Сподіваємося, що усі докладені зусилля дадуть чудовий старт у переосмисленні пріоритетів та прийнятті й розумінні себе й інших задля потужного росту й розвитку у формуванні власного професійного бренду учасниць.